New years eve

Hei dere! Alt er pakket og klart, og jeg er klar for en weekend på fjellet! Vi skal til Bjorli, som ligger 2,5 time fra Ålesund. Jeg elsker Bjorli, og har vært der hvert eneste år siden jeg var 8 måneder gammel, hihi. Vi har leid hytte, og skal ha tidenes nyttårsfeiring sammen med gode venner. I morgen skal vi i bakken, og jeg skal stå på slalom. Jeg har stått på ski siden jeg var 2 år gammel (langrenn var det første jeg gikk på..) Vet ikke hvor mange år jeg stod på slalom, men da jeg var 13-14 år, begynte jeg med snowboard, i fjor kom jeg frem til at det ikke lenger var noe for meg, så jeg ønsket meg alpinutstyr til bursdagen min, og det fikk jeg!! Jippi! Så nå gleder jeg meg til å stå igjen, ett helt år siden sist nå. Jeg er på vei ut døren for å handle inn til helgen, jeg har store planer om å lage en deilig kalkunmiddag, mm..
Nyttårskjolen er sydd til, og jeg er kjempeklar for kvelden!

Hvilke planer har dere for dagen/kvelden?

Ikke glem og bruke hjelm om dere skal i bakken! Viktig viktig.

Selv synes jeg det er kult med hjelm, hihi. Trygghet.

Outfit..


Genser & Bukse / Bik Bok. Sko / Nelly

Ønsker dere en PERFEKT nyttårsaften. Dere får selfølgelig bli med på hyttetur!

Suss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg