New week

Hei! Jeg ser skikkelig frem til uken jeg har i vente. Nå skal jeg jobbe til og med  onsdag, og torsdagsmorgen – setter jeg meg på flyet til Oslo. Da er det nemlig kick-off med BIK BOK, som jeg gleder meg noe vanvittig til! Fredag, blir det shopping, før vi vender nesen hjemover igjen. På lørdag blir jeg tjuefire! Hjelp, vil ikke vil ikke… Hehe. Men, ser veldig frem til maskeradefesten min! Og ikke minst, at leiligheten skal være stappfull av veninner hjemmenfra, oh joy!!

Ha en finfin dag!


Kjole & genser / BIK BOK. Smykke Miss Selfridges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg