New week

God mandag ♥
Noen mandager er så trege. Mest lyst å ligge i sengen hele dagen, hihi. Men DET kan man jo ikke, ihvertfall ikke når man har massevis av jobb og gjøre! I tillegg skal vi begynne på prosjekt hyller her hjemme denne uken. Gleder meg sånn til å være kreativ! Ting og tang må jo opp på veggene, lei av at det føles så tomt nå. Noe er desverre veldig forsinket, så vi må fint vente til desember med å få alt på plass. I mellomtiden kan vi heldigvis få gjort en del andre ting. DEN dagen alt blir 100 % ferdig- aaah det blir fantastisk! *Glede seg* Denne uken får vi opp hyller her inne på stuen- i tillegg til at nattbordene til soverommet kommer. De skal henges på veggen. Blir så kult! Er et par klikk fra å bestille muuto sine trelamper med hvit ledning til soverommet, men så har jeg litt lyst å prøve og lage egne lamper også.. Tror jeg skal sjekke ut litt muligheter for det først. Litt gøy å ha noe ingen andre har. Jeg er forresten på utkikk etter svart / hvite bilder med motiver og skrift- noe som bre skriker fashion og design. Vet akkurat hva jeg leter etter og vil ha, men finner det ikke noe sted…? Noen tips? Vi har endelig fått opp “coat dots’ene” våres fra muuto i gangen forresten. Synes de er så kule. Dette er jo litt til pynt, samtidig som det er til gjestene som kommer på besøk. Nesten litt synd de henger i gangen, får liksom ikke sett de så mye som jeg ønsker .. ♥
Jeg fant mine hos Paustian på Majorstuen. Luplysestaken er fra Hay og den andre i tre fra Bolia. Vil bare tipse dere om at jeg har absolutt siste sluttsalg på Styleway.no nå. Stenger om ikke mange dagene. Litt vemodig, men veldig spennende også siden jeg jobber hardt for videreutvikling av butikken ♥
Ta en titt innom her.  Ha en strålende mandag sålenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg