New week

GOD MANDAG!

Dette blir en så fin uke, kribler i magen over ting jeg gleder meg til. Gard har jo bursdag imorgen, så jeg er i fyr og flamme med planlegging, gavekjøp og meny til imorgen. Må jo diske opp for gutten min ♥ Idag har jeg masse på agendaen, samt hele tre møter, så her er det bare og hive seg irundt. Har dere noe spennnende på agendaen denne uken? Så kjekt å ha ting man kan glede seg til synes jeg, hurra!



Caps – Vivikes Bukse – BIK BOK – Skjorte – BIK BOK Veske – Cubus Sko – Zara Jakke – BIK BOK (gammel)  Igår startet dagen med at jeg fikk servert pannekaker og bacon til frokost av min kjære ♥ Utover dagen fikk vi besøk av Henriette og Egil, og deretter dro jeg, Henriette Ana og Cathrine på Homan i Bogstadveien for lunsj i solen. Klokken 18, møtte vi resten av gjengen på Collosseum. Girlsnight og movietime, vi så selvfølgelig The Other Woman, og jeg likte den så godt! Typisk gøy film og dra med jentene på, masse snoperier og latter. Veldig koselig søndag. Viktig med kvalitetstid sammen ♥

Forresten .. Hva skjer på facebook om dagen? Hjelpe meg som alle sammen bader, fryser bare jeg tenker på det. Noen som har blitt utfordret eller? Det har ikke jeg, heldigvis. ENDA .. ÆÆ, slipper vel ikke unna jeg heller.  Mandagsklem til mine SUPERFLOTTE lesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg