New week

Mandag, heihei! ♥ Velkommen til den nye uken, så spennende alt som skal skje denne uken her altså – sommerfugler i magen.  Var hos Marianne på SANDM og fikk fikset neglene mine før helgen også, nude + mandelform – my favourite. Det passer til alt, også er det så cleant! (Sponset behandling)
Wearing : Boots Stuart Weitzman – Handbag Alexander Wang – Dress Zara – Coat Zara – Ring & earrings BIK BOK BY LENE ORVIK

Tidlig oppe idag, kjøpte med meg en caffe latte på veien (ja for nå har jeg begynt å like det også, naaam) og var på plass i mitt første møte kl ni, siden har jeg vært i møter, og nå fikk jeg endelig satt meg ved macen. Har ufattelig mye å gjøre idag, så spørs om dere kun hører fra meg en gang- men prøver såklart å få til en oppdatering til. Butikken lanseres om 3 dager, og det er MYE som må på plass. Så regner med jeg blir sittende til sent å jobbe ikveld før jeg reiser til Bergen imorgen.  Håper dere har en fin start på uken! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg