New times

Processed with VSCOcam with t2 presetProcessed with VSCOcam with t2 presetFantastisk vær på Geilo disse dagene ♥ Nydelig utsikt fra terrassen.

Da var fjellet og Geilo over for denne gang, og vi har hatt det helt fantastisk disse dagene med lille skatten vår. Hun har bare vært så flink at vi ikke har ord! Var nesten sånn at vi følte hun nesten var stueren før vi dro til Oslo, hehe. Vært så lett og bare gått ut i snøen og tisset, lekt og kost oss i rolige omgivelser. Hun har storkost seg, og blitt ordentlig varm i trøya! Beklager at jeg ikke oppdaterte bloggen i går, men hadde hendene fulle med lille hele dagen, håper dere tilgir meg for det ♥

Heldigvis har hun blitt ganske vant til å kjøre bil, vi har sneket henne med på bilturer denne uken, ned til Geilo sentrum for å snuse litt rundt, så bilturen hjem til Oslo gikk veldig bra. Men tror det var litt “sjokk” for henne og komme til byen, har jo aldri opplevd noe sånt før! Så her må vi ta babysteps, for å venne henne til alle omgivelsene. Helt rart hvor obs jeg og Gard plutselig blir på alle lyder som er rundt her vi bord, er så mye bråk! Ikke rart hun blir litt redd, stakkar. Men hun er veldig trygg i leiligheten og sammen med meg og Gard, så det er godt å se. Kommer til oss når hun blir litt redd, lillingen ♥ Men dette skal gå så bra, og Levi skal få utforske både byliv, marka, Bygdøy og alt Oslo har å tilby. Nå er det nye tider!

Processed with VSCOcam with t3 presetHade bra fjellet og snøen sier hun! Koser seg på mamma sitt fang hun ♥ Lille bamsen vår, hun får altså så mye oppmerksomhet hvor enn hun går, til og med guttene/mannfolka blir helt forstyrret, og det sier litt, hihi.

Virker som hun koser seg i leiligheten, snuser rundt og utforsker (og tisser litt… Men det skal vi venne henne av fort!) I natt sov hun HELE natten, helt til klokken 08, det er helt utrolig. Trenger ikke tisse ute om natta jeg sier hun, hehe. Er så godt med en liten skatt altså!

Når vi kom til Oslo i går, måtte vi jo selvfølgelig ta turen opp i leiligheten. Og HJELPES der hadde det skjedd mye! De har malt ett strøk i begge stuer og på kjøkkenet, og herlighet så flott det blir, jeg dåner. I tillegg hadde de lagt fliser på badet, altså – jeg har ikke ord.. Er så fint! De hadde ikke fuget ferdig og sånn enda, men det blir! Skal få tatt bilder til dere ila helgen. Vil vise, vil vise!

Nå er helgen her, vi skal kose oss i Osloby med lillingen, venner og nydelig sol. Gå turer, utforske, bli vant til lyder og bare kose og gi masse kjærlighet.

LOVE fra oss ♥

 

9 kommentarer
    1. Åh! Du virker så herlig, og så sinnsykt søt med hunden! Vår hund døde for ikke så lenge siden:( Den ble gammel men får veldig lyst på ny valp når jeg ser på deg!

    2. Hei, Lene!
      Jeg lurer på hvem som pusser opp for dere?
      Jeg vil også leie folk for oppusisng, men vet ikke hvem man kan stole på.
      Kan du hjelpe med med det?
      P:S: Gratulerer med deres nye venn/baby:), jeg er ikke speielt glad i hunder, men må si at deres er utrolig nusselig og søt:)

    3. Ser ut som dere har kost dere max i Geilo! Å lille Levi er jo verdens søteste, altså er det mulig liksom <3 Gleder meg til masse flere oppdateringer, og ikke minst gleder jeg meg til å få se litt mer av den nye leiligheten deres 😀 Ønsker dere en riktig fin fredag!

    4. Hun er så nydelig, og det er du og!! Et lite tips er å dra henne med på buss, trikk, og t-bane og gjøre henne vandt med det fra første stund. Jeg gjorde det med min og han elsker det, mens flere veninner som har flyttet til byen med voksen hund sliter!

    5. Gleder meg til å se mer av leiligheten! Og av Levi :-). Jeg skjønner ikke at du får gjort noe annet enn å sitte å se på den søte lille bamsen <3. Med fare for å høres ut som en besserwisser, men jeg tenkte å dele et tips som jeg skulle ønske jeg visste om da jeg og min kjære fikk lille Ipa for 1,5 år siden. Ikke trøst lille Levi når hun blir bekymret og redd. Det gjør skikkelig vondt i mammahjertet, for man vil jo bare plukke de opp å beskytte! Men jeg ble fortalt at ved å trøste hunden, bekreftet man på en måte at de hadde en grunn til å være redd, så det beste var bare å late som om dette var verdens mest ufarlige ting. Funker som bare det :-D. Dette visste du sikkert allerede :-). Ha en fin helg når den kommer!

    6. ÅÅ det nederste bildet der var helt nydelig!!
      Gleder meg masse til å se leiligheten, så noen snaps i går, og fyy flate for noen lekre farger. Spesielt til den hvite stukkaturen! Jeg lurer litt på flisene dere har valgt til badet, er det samme som de mønstrede som skal i gangen? Skal pusse opp badet selv nemlig, og synes de er så fine!! Men har hørt at det er veldig mye vedlikehold, folk som må inn og olje/behandle helst tre ganger i året? Vet ikke om det blir for mye ekstrautgifter og mas for meg… Hva tenker du om det? Blir litt rådvill merker jeg, så hadde vært flott å høre dine tanker 🙂 God helg søta! <3

    7. Et lite tips, hvis dere ikke allerede vet det da, men når lille blir redd å kommer løpende bort til dere kan det være smart å ikke trøste og synes synd på, bare stå ved siden av og vise at dere er der 🙂 hvis man trøster bekrefter man at det er greit å bli redd.. Bare et lite tips som har funket veldig bra for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg