New things in my wardrobe

Vi begynner å bli litt “lei” av å steke oss i solen nå, og hva er vel ikke bedre enn å gjøre litt nettshopping istedet? Herlig med nyheter i postkassa til jeg kommer hjem. Jeg skal tross alt rett på ROBYN konsert! Iiiiiiih – gleder meg som en unge. Elsker den dama! Hun er helt rå, og det samme er sangene hennes! Robyn skal ha konsert under Jugendfesten i Ålesund på lørdag, wihu!! Kos og ha noe å glede seg til når nedturen kommer, og vi må dra. Det er forsåvidt ingen hemmelighet at jeg er Jeffrey Campbell frelst. Så jeg måtte investere i enda ett nytt par. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på disse, de er både stygg og kul, og så stygg/kul at jeg MÅ ha dem. Sko kjærleik :* Det er heller ingen hemmelighet at jeg higer etter farger. Og siden fargene blir oss inn i høsten, måtte jeg kjøpe meg noen som kan pynte opp ellers triste høstdager. Når den tid kommer… Sukk. Alt fra Nelly. Hva synes dere ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg