New things for my closet..

God kveld dere. Idag har vært en fin dag, strålende sol og skikkelig sommer. Blir så godt humør jeg da!

Har fått hekta på strikkegensere nå, så jeg er på god vei til å fylle opp skapet mitt. Elsker strikk, det er så herlig.. Må gjøre seg klar til høsten vet dere, før alt blir utsolgt..


Elsker denne rustfargen. 399.-


Ankel bukse fra Never Denim.


Elsker denne ringen. Finnes også i sølv. 49,-

Ellers har vi spist taco ute i solen, etterfulgt av jordbær og vaniljesaus, leid film og tatt oss en liten tur i byen.. Jeg har til og med kjørt meg en runde med scooteren til Rolf Ivar, hehe.


Oh yes..

Nå blir det filmkveld og avslapping. Skal se Case 39 som Tone anbefalte meg. Noen som har sett den?

Snakkes i morgen da dere, snart helg! Det liker vi godt, gjør vi ikke?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg