New things

Jeg shoppet ikke så alt for mye i Dubai, trodde jeg kom til å gå mer amok. Men det var for det meste salg over alt, og ikke så veldig mye nyheter. Men noen godbiter snappet jeg til meg! Og det, liker vi!

Fra Miss Selfridge.

Forever 21.


Converse.

H&M.

Miss Selfridge.


Miss selfridge & New Look.

Kom forresten hjem til strøken butikk, utrolig flinke jenter jeg har – jeg er så stolt! De er BEST. Masse herlige nyheter som har kommet inn mens jeg har vært borte. L O V E


ELSKER DEM!


Herlig joggedress fra Westhill Redbirds, og jeg som er så glad i off-white!

Nyhetene strømmer på nå, en glede å være på jobb!
Nå skal jeg kose meg med Hotell Cæsar, hihi – sesongpremiere vet dere, juhu!

Snakkes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg