New serie – Kastehelmi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHelt nye, fine produkter fra Iittala som passer superfint her hjemme. Denne superskjønne skålen står helt i stil med mine nye fine terracotta krukker og ikke minst – bra til min daglige craving – sjokolade ♥ I skålen / krukkene kan man oppbevare hva man vil, lokkene er lufttette.

Iittala har kommet med en helt ny serie som er i butikkene nå, Kastehelmi heter den. Den består av glasskrukker og glass med et pent design. Glassene passer til alt, vann, juice, melk, smoothie eller hva du måtte ønske – de kommer i klar, lysblå, grå og ørken. Krukkene kan brukes til så mangt, oppbevaring av sukker, mel, de kan være til pynt hjemme, eller hva du måtte ønske. Fantasien setter ingen grenser. Krukkene kommer i tre farger. Ørken, klar og grå. Superfine, synes de skiller seg litt ut fra alt annet. Samtidig som at de er tidløse i designet. Veldig fint å bruke når man skal dekke bordet fint hjemme også, om man skal ha gjester. Man får liksom det lille ekstra.

Disse krukkene synes jeg passer fint på hyllen ved spisestuebordet enn så lenge, mulig jeg bruker de til oppbevaring av ting på kjøkkenet etterhvert. Dette bytter jeg på hele tiden ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASe mer om serien her, eller følg Iittala på facebook for oppdateringer ♥ Ganske mye fresht på disse sidene! Verdt å besøke.

Fin serie, ikke sant? I like it!

4 kommentarer
    1. Fikk nettopp mine nye solbriller fra Lene Orvik, Retro, og jeg må bare si, de er så kule! Og kvaliteten er knall! Bra jobbet Lene ;-D

    2. Det er ikke så mye da, virker sikkert mye fordi jeg skriver om solbrillene og bik bok kolleksjonen it illegg, dette er jo ikke samme type annonse innlegg som andre ting, men det må merkes som det, selv om det er eget design 🙂 Skal få mer av meg og min hverdag, hehe… Lover 🙂

    3. Kastehelmi ble vel designet på 60-tallet, så helt ny er den jo ikke. Relansert for 5 år siden – men lenge siden det og 😉 * pirke pirke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg