New office!

GOD mandag alle vakre! Jeg har reist fra + 8 grader til – 4 og snø idag, og er tilbake i Oslobyen :-* Deilig å være tilbake, og ekstra deilig når vi har fått nytt kontor. Vi har flyttet fra et passelig stort kontor, til ett DIGERT kontor, hele 300 kvm. Kjenner jeg stortrives allerede. Hurra for større plass. Også er det så fint! You like? Nå sitter jeg og inntar dagens lunsj (som egentlig var frokosten min) bedre sent enn aldri! Gleder meg til å se den søte leiligheten min igjen, så blir det kvalitetstid med sofaen og SATC. Kjole fra Stradvarius / Cardigan BIK BOK / Smykke fra søte Linda Mari sin nettbutikk Ønsker alle en gnistrende mandag :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg