New me

Sponset behandling

God morgen ♥ Her kommer en liten update med bilder av håret! I did it, klipte det rett av – og jeg angrer ikke et sekund. Stripet det i tillegg og satte i extensions for å få skikkelig fylde og volum. Mitt eget hår føles så latterlig sunt nå, som at det fikk en ny start. Nå føler jeg meg fresh og classy! Gleder meg til å leke med det fremover.


Veldig fornøyd, og nå gleder jeg meg masse til høsten med store ullgensere, skjerf, fuskepelser – for det er jo så fint når man har en sånn lengde på håret! Tusen takk til jentene mine Malene & Lenita på Meraki Studio for at dere gjorde meg NY til høsten ♥

Nå er jeg og Helen på flytoget, straks skal vi møte Malene også. “Trekløveret” fra barndommen skal på ordentlig kosetur sammen. Vi fyller alle 30 år (Helen i morgen) dette året – så da bestemte vi oss tidligere i år for at vi skulle feire det med en skikkelig kosetur! Klem

43 kommentarer
    1. Your new hairstyle is perfection Just cut a LOB myself. I was wondering, if you could do a video tutorial to show us how you style it? Xx

    2. Kjempefin! Hvor mye extensions har du i håret? Kan du lage en video hvor du styler håret i den lengden? Hvilke produkter bruker du for å få det sånn rufsete og litt bølgete,
      ?

    3. Deeet var virkelig kledelig!!! 😀 Wooow! Digger deg Lene! Du har et så vidt spekter på bloggen din, gleder meg hver dag til å innom deg 😉 Kos deg med venninnene dine! Stor klem! 😀

    4. Du ble rå på håret 🙂 skal klippe slik selv neste gang jeg er med frisøren, blir så,fort lei det lange håret fortiden.. lurte veldig og hvor den røde genseren er fra?

    5. Så fint det ble! Jeg hadde lob, men begynte å spare det ut, men nå fikk jeg lyst til å klippe det igjen hehe. Det er noe med den klippen som bare er så kult

    6. FY søren så utrolig fin du ble på håret, elsker virkelig lengden <3
      Og digget genseren på bildet på insta, den gjennomsiktige! Både den og toppen under. Hvor er de fra? 😀

      1. Tusen takk snille deg, wuhu – kjekt og høre 🙂 Det er en kjole fra Zara, bikinien under er på TJ 🙂

    7. Kjempefin ble du, veldig kledelig klipp Har lurt endel på å klippe mitt eget en stund nå og… fordi det har vært langt i åresvis og har blitt så himla slitt! Og ønsker den nye starten du snakker om! Det et jo alltod så himla digg første gang man vasker håret etter å ha klippet av masse og

    8. Det var bare helt nydelig

      Du er så fin, Lene

      Vurderer å klippe meg lik lengde selv, får du håret ditt i en hestehale når du ønsker det? Det er litt viktig for meg

    9. Hei Lene, så utrolig fin du ble på håret! 😀 Kan jeg spørre hvordan du får til de fine krøllene og livet i håret ? Jeg har omkring samme lengde selv, og kunne så gjerne ønske jeg fikk til litt mer liv i det med noen slike krøller 😀

    10. Knall fin på håret. Hvilket produkt bruker du for å få hold og litt rufs? Kan du tipse om et bra produkt? Leter etter det og har ikke funnet et som gjør jobben enda.

      Sykt bra blogg! Digger den!

      1. Hei! Jeg har en tørrspray som jeg digger! Den er fra Meraki Studio, og jeg trooor merket heter Noir eller noe 🙂 Sølvflaske! Klem

    11. Hadde vært supert om du kunne dele ulike frisyrer. Klipte meg som deg for en måned siden og er tom for ideer. Du ser super ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg