New lashes og pressevisning

Tenkte jeg skulle vise frem de utrolig fine vippene jeg la igår, hos SandM nails. Kjempefornøyd med resultatet, virkelig naturlige og fine vipper. Marianne la de i sånn fin vifteform, slik de ser veldig naturlig ut. Begynte med 8mm og fortsatte utover til 13mm, og det ble perfekt til min øyeform synes jeg. Også er det deilig å jåle seg litt ekstra nå før julebordsesongen begynner ♥ Før / etter

Var de ikke fine? Og det deilige er jo at man bare ligger og slapper av i 2 timer, mens man blir vippefin! SandM tar 1600,- for fullt sett, og 600 pr time for påfylling. Anbefales å fylle på hver 4. uke ca, da bruker de bare én time, og da blir det jo bare 600,- Ikke ille i det hele tatt synes jeg ♥ Idag har jeg vært på den koseligste pressevisningen! Bestseller leide en 100 år gammel trikk, som vi fikk kjøre rundt i mens vi spiste nistepakke (som vi fikk, heldige som vi var) og så på spring/summer 2014. Åh, så mye fint. Og for en fin opplevelse! Her kommer litt bilder // Var ikke den skjønn, vel? Så mye fint som kommer til våren/sommeren. Elsker stoffene, fargene og printene. Var ikke det deilige farger? Synes alle merkene får inn mye fint. Men skal nok innrømme at VILA, Selected Femme, Noisy May og YAS setter en ekstra interesse hos meg ♥ Det var litt av min dag, nå skal vi bruke litt av kvelden til å montere opp lamper, muligens begynne på walk-in garderoben.. Tirsdagsklem!   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg