New lashes!

Nettopp kommet inn døra, jeg har vært hos søteste Trude og fått meg nye vipper. Åh GUUUD, så fornøyd jeg er! Hun er så flink! Har holdt på med vippeextensions i 6 år nå, og var faktisk en av de første i Norge som begynte med det!! Herlig å gå til noen med så mye erfaring. Hun tar 2000,- for full extensions, og påfylling koster 390,- pr halvtime. Sist jeg hadde full vippeextensions, varte den i 2,5 mnd! Verdt pengene, og man slipper mascara. Ahhh herligt! Så behagelig og bare slenge seg ned på sengen inne i salongen, og ligge der og slappe av og plapre sammen med Trude. Før.. Etter Hva synes dere? Meg og Trude utenfor salongen, som ligger i Posthallen – i dronningensgate 15. Om dere vil ha vipper, ringer dere bare 92520330. Nå har jeg forresten trukket en vinner av gaverkortet fra Nelly, og den heldige vinneren heter Hege!!! (Vil ikke gå ut med etternavn, men alle som heter Hege må skyndte seg å sjekke mailboksen sin, ihi!! ) GRATULERER!! Så koselig at så mange deltok forresten. Ny rekord med kommentarer, over 1400 stk! ÆÆ!! Brabra! Sånne konkurranser må jeg ha oftere. Nå skal jeg være housewife. Vaske ned hele leiligheten ( alle kriker og kroker ) vaske klær, skifte på sengen, lage middag ( for èn… sukk) og deretter skal jeg få unna litt mer bloggarbeid, og forhåpentligvis kan jeg nyte tvkveld fra klokken 20 og utover. Idag begynner jo “Da damene dro!” Så koselig! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg