New lashes

Sponset behandling God morgen ♥ Klokken har ikke slått 11 enda i det jeg begynner på dette innlegget- men jeg har allerede vært og handlet, og forberedt litt av juletapasen vi skal servere ikveld. Var på butikken litt over ni, PÅ EN LØRDAG? Det er ikke normalt for å være meg. Vi våknet klokken åtte idag, dro med oss dynen ut på stuen og så resten av Iron Man som vi begynte på for typ… To uker siden. Morgenstund med kjæresten (Og Poco) ♥ Igår var vi på et utrolig hyggelig julebord med jobben til Gard. Sondre og Siri inviterte en hel gjeng hjem til sitt NYDELIGE og svære hus. Der fikk vi fantastisk tapas og god drikke. Koste oss så utrolig mye. Gard var ikke helt i slaget, så vi dro hjem rundt 11-tiden. Men for en hyggelig kveld! Og ikveld har vi invitert 20 venner av oss til vennejulebord hvor vi skal servere juletapas. Tips til juletapas kommer på bloggen imorgen.  Her om dagen var jeg hos SANDM og tok nye vipper igjen, og denne gangen gikk jeg for de lengste. 14 mm, og jeg er SÅ fornøyd. ÆÆ, blir helt hektet på disse vippene altså! Så nå står jeg bare opp om morgenen, uten og sminke hverken øyne eller bryn. Fantastisk befriende! Bruker jo 0 tid på badet, eneste jeg bruker tid på er å fikse håret og dekk litt til huden + solpudder i kinnene. Gjort på 5 minutter! DIGG.  De er ikke 14 mm hele veien, 8 mm innerst, også 10, 12 og 14 ytterst. Dette gjør jo at det ser ganske naturlig ut- og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefaler absolutt et besøk innom jentene på SANDM for vippeextensions før jul og nyttår. De kan vare helt opp til 6-7 uker før man må fylle på de igjen. Mascarafri måned (+ litt til) er fantastisk digg ♥ Og disse jentene er ikke så dyre heller 1600,- for fullt sett. Fin julegave til seg selv, hihi. Bestill dere time ved å ringe : 22 42 67 00 Nå skal jeg bevege meg opp til Hay i Bogstadveien, tenkte å kjøpe sånne brikker til glassene i samme som spisebrikkene i ull. Så livredd for bordene ikveld når vi skal ha så mye folk her. Føre var! Også skal jeg på lunsj sammen med noen venninner fra Ålesund, gleder meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg