New lash – underveis

God lørdag til alle fine ♥ Veldig mange av dere lurer på hvordan testingen av New Lash går, så her kommer en liten oppdatering underveis. Jeg har brukt New Lash siden 2 mai, altså i 38 dager. Jeg har på hver morgen, og hver kveld. Man skal se synlige resultater etter 4-6 uker, jeg har nå brukt serumet i ca 5, 5 uker. Her er resultatet så langt // (Se bort i fra mine meget flotte og unappede øyenbryn . . ) Som dere ser utifra bildene, fungerer dette serumet som bare rakker’n! Men jeg er ikke ferdig enda. Snakket med de som selger det, og de sa det kunne ta helt opp til 10 uker før man ser det helt endelige resultatet. Og man vil jo bare ha lengre, og lengre, og lengre. . Når man har fått ønsket resultat, anbefales det likevel å fortsette med serumet, noe jeg har tenkt å gjøre. Men da tenker jeg å trappe ned til én gang om dagen. Tror det skal holde. Så. . Hva synes dere? Stor forskjell, ikke sant? Helt overrasket jeg! Litt vanskelig å merke forskjellen siden man ser seg selv i speilet flere ganger om dagen, men når jeg ser disse bildene, ser jeg virkelig hvor mye de har vokst – både oppe og nede! Herlig!! Her er serumet jeg bruker to ganger om dagen // Serumet kan du kjøpe her – og du kan velge mellom 3 & 5 ml. Frakten er gratis, og man får serumet innen 3-4 dager. Jeg så forresten også at 3 ml var nedsatt fra 895,- til 795,- Nyt dagen, jeg skal avgårde til AMFI Moa, der skal jeg nemlig være dommer i noe som heter “Moa Stjerner..” Morsomt! (Lenkene i innlegget er affilateslenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg