New Lash

Hei alle ♥ I en lang periode brukte jeg vippeextensions, og elsket det. Når man setter på en og en vippe, sliter det ikke så veldig på dine egne – men etterhvert begynte jeg å sette på seks og seks vipper, og det gjorde rett og slett at jeg mistet nesten alle mine. Det var ikke noe særlig, og jeg følte meg ganske “naken..” Nå har de heldigvis – etter 2 mnd vokst ut igjen, og jeg kjenner det blir en stund til neste gang jeg skal ha vippeextensions. Viktig å ha litt pause innimellom også. Jeg har jo lenge hørt om dette serumet som skal gi oss lengre, fyldigere og mørkere øyenvipper – og nå er det på tide å teste det ut. Jeg har flere veninner som har brukt det – og det har fungert helt utrolig bra. Søteste Mari hadde de lengste øyenvippene sist jeg møtte henns for lunsj, og jeg måtte jo spørre henne hvem som hadde satt på henne så ufattelig fine vippeextensions. Neida, det var ikke extensions, det var hennes egne etter at hun hadde brukt dette serumet i flere uker. Så det er tydelig at det fungerer. Jeg skal teste ut New Lash sitt serum, og er veldig spent på resultatet! Det står at man bør bruke det 1-2 ganger daglig for best resultat, samt at man også fortsetter 2-3 ganger i uken når man har oppnådd ønsket resultat. Dette er for å opprettholde styrken i vippene. Jeg har planer om å bruke det hver morgen, og hver kveld. Serumet er på størrelse med en mascara, og man skal bruke den på følgende måte :

  • Øyenlokkene må være tørre før påføring
  • Bruk serumet som en eyeliner og lag en linje langs vipperoten på øvre og nedre vipper.
  • Om du skal ha sminke over, vent til serumet har tørket

Det kan ta alt mellom 2 – 6 uker før man får ønsket resultat, så da er jeg ihvertfall klar til sommeren ♥ Serumet kan kjøpes HER, og man kan velge mellom 5 ml og 3 ml. Alt ettersom hvor mye man vil ha. Frakten er gratis, og man får serumet innen 3-4 dager. Jeg er så spent. Starter testingen ikveld! Ønsker dere en nydelig dag videre, her i Oslo er det vårfølelse som bare det. Nesten litt summerfeeling faktisk.. (Lenkene i innlegget er affilateslenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg