New jacket

Ihh – endelig fant jeg drømmejakken til kalde høstdager fremover. Vindtett, vanntett varm og god – perfekt med andre ord. .. Også så STOR OG GOD, mmmmm. Gleder meg til å pakke meg inn i denne fremover. Perfekt til å ha på fjellet også, når snøen kommer. Jeg fant den hos Cometsport i byen på Ålesund Storsenter, og den var ikke så dyr heller! 1600,- Vel verdt det. Merket er Didriksons og den fantes i flere farger. Jeg falt helt for den hvite da. Må bare være litt ekstra forsiktig med den. Nå skal jeg gjøre meg klar til utgang. Blir hentet om en time av søte Oda. Ny kjole har jeg kjøpt meg også, glede! Kos dere denne herlige fredagskvelden :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg