New jacket

WOW – så god respons det er på konkurransen jeg la ut da! SÅ gøy!! Spennende å se hvem den heldige vinneren blir. Igår hadde vi en fantastisk dag, det gikk faktisk i ett hele dagen. Først en tur på Karl Johan for å se etter kostymer til Halloween (noe vi forsåvidt ikke fant .. ) Så var det rett til Nydalen for å se Senkveld innspilling, som var kjempegøy! Malene, Helen, Martine, meg og Carina. Ed Sheeran, som opptrådte med A-team. DEN ER SÅ FIN!! Deretter dro vi på Yaya’s og spiste verdens beste mat. Åhhhh, det var så godt! Elsker Yaya’s. Så spaserte vi hjem til meg, og drakk pittelitt vin før vi tok en liten tur ut på Grunerløkka. Hvor vi fikk hilse på selveste Tone Damli. Hun er så søt! Nå skal vi ut en tur! Ut å gå. Jeg skal til søte Hege å få formet brynene mine. Og så skal jeg og Helen på SHOPPIING! Outfit.. Jakke fra Soaked in Luxury ( dere finner merket hos In Wear butikken på Oslo City, Zuzanna G eller Floys på Grunerløkka, eller Detaljer på Lambertseter. :* Bukse & veske BIK BOK // Lue Carlings Håper dere har det fint! Ps: Tips til kostymebutikker her i Oslo?? :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg