New jacket

Hei dere! Idag har jeg vært på trening, gått litt rundt i butikker for inspirasjon, handlet langrennsski, slalomsko, skilue og skidress – viser dere imorgen! Jeg er ihvertfall stålklar for skiturer og slalombakken nå, can’t wait! Idag har jeg på meg den nyeste Charlotte jakken som jeg har på Styleway, liker den så godt. Også synes jeg fargen er så fin! Jakken finnes både i beige & grå, skjørtet kommer inn i neste uke i plommerødt, grått, offwhite og lyslilla/gammelrosa. Ha en strålende fin kveld!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg