New in – pasteller !

Jeg kunne kjøpt hele Zara! Gurimalla, så mye fint det er der fortiden, skiller seg helt ut fra andre butikker synes jeg. Virkelig heaven, og så mye herlige vårklær. Jeg har forresten hatt litt av en klønete-nesten-ulykke-dag . . En ulykke kommer sjelden alene? Er det ikke det de sier? .. Først holdt jeg på å kjøre ned en syklist (stakkar … ) Så holdt jeg på å krasje (2 ganger!!) SÅÅÅ fikk jeg min aller første BOT, hurra! Og til slutt toppet jeg kaka med å dra med meg hele vannglasset, som falt i tusen knas på restauranten vi var på. Heheh, må jo bare le av meg selv. Komisk! Heldigvis ble ingen skadet, og det er jo det viktigste. Dagens KUPP :-* Så fornøyd! Dette var love at first sight . . Ikke noe mer å si om den saken. Denne jakka er bare helt amazing. Alt fra Zara, minus den mintgrønne toppen, den er fra H&M. Hva synes dere?? Nå springer jeg rundt her og vasker gulv, tørker støv og har fått helt vaskekick. Snart skal kofferten pakkes, for imorgen drar jeg hjem. Skal jobbe i Ålesund 2 dager neste uke, og da er det deilig å kombinere det med å være hjemme litt lengre. Miiih.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg