New header

Hva synes dere om det nye bildet på headeren min? Dette er ett av mange bilder som jeg og søskenbarnet mitt tok på shooten i Trondheim. Gleder meg til å vise dere resten! Liliann er bare så utrolig flink å ta bilder! Hun er så enkel å jobbe sammen med, og så flink til å fortelle hva som ser best ut osv. Veldig positiv og glad, og en glede å jobbe sammen med!! I tillegg er hun veldig effektiv i etterkant. Allerede samme dag, sendte hun fullt opp med bilder fra shooten. Og det liker vi! I tillegg er hun så behagelig, ingenting å kvie seg til liksom. Det er jo ofte litt flaut og posere foran noen man ikke kjenner, men hun er bare så utadvent og koselig :* Hun har eget studio i Trondheim, Ila. Dere kan gå inn på siden hennes for kontaktinformasjon om dere ønsker å ta bilder i studioet hennes. Liafoto.no Jeg er forresten godt igang med pakkingen. Rart og pakke “livet” sitt i kasser. BUHU. Ja, jeg skal innrømme at det er litt vemodig altså… Kiss kiss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg