New favourite

Hei fra varme, deilige Ibiza! Her slapper vi av og koser oss, legger oss tidlig og lader opp ♥ Og ikke minst – så ler vi mye! Og sånn skal det være. I morgen er det hjemreise – og jeg gleder meg til å komme hjem igjen, det gjør jeg alltid ♥ Spesielt nå som jeg skal hjem å titte i den nye leiligheten!

I kofferten hit, pakket jeg med tre nye favoritter – to jumpsuiter og en bikini. Og disse har jeg funnet på Revolve, som nå har blitt en av mine favoritter når det kommer til nettshopping. ELSK. Viser dere den andre jumpsuiten og bikinien senere – men vil gjerne vise dere denne som jeg synes er så fin!


Den er fra et merke som heter NBD og heter Mila Romper ♥ Skoene er fra Asos og ørebobbene fra Mango (de finnes også i svart – og er så fine!)

Nå skal jeg vekke Ana med kaffe på sengen, så skal vi komme oss avgårde til dagens gjøremål, som er avslapping, soling og bading, hehe.. Vi klager ikke! Klemmer til dere hjemme ♥

9 kommentarer
    1. Hei Lene. Jeg lurer litt på hvordan du har angrepet dette oppussingsprosjekt? Jeg har nemlig kjøpt et gammelt hus som skal renoveres, men jeg syns det er litt vanskelig å se alle mulighetene. Har du gjort alt selv eller har du med deg noen i prosessen i forhold til all planlegging, håndtverkere det kreative osv.?

      Nyt ferien!

    2. herriguuud den brunfargen 😀 fy søren for en smekker farge du har fått! 😀 hva er hemmeligheten? åsså så brun i ansiktet? #jelly much! gleder meg sykt til oppussings-oppdatering her på bloggen, og forhåpentligvis masse interiør utover høsten! elsker stilen din! ønsker også et innlegg om hvordan man kan få den perfekte basis-garderoben, hvordan style forskjellige høst-antrekk (feks skjørt med knittet sweathers og sko som passer til..jeg har helt oppheng på skjørt for tiden, men synes det kan være tricky å style antrekk uten at det ser for “pyntet” ut)..ooog mer sminke-tutorials. haha, ble litt ivrig nå, men jeg gleder meg veldig til du er ute av feriemodus, for jeg elsker virkelig bloggen din, og synes du virker som en skjønn person! <3

    3. Hei Lene! Nydelig jumpsuit Hvilken str har du xs eller s! Ser modellen på bilde har s, men hun
      er ganske høy ser det ut som, jeg er ca samme str som deg, så hadde bitt veldig glad for om
      du kunne skrive hvem str du har! Skal til varmen om 1 1/2 uke, hvordan var leverings tiden?
      Utrolig mye fint på den nettsiden, så takk for supert tipps! Ellers så syntes jeg du har en fin blogg, som jeg er inne og leser hver dag! Gleder meg til å se hvordan den nye leiligheten din blir! Du er så flink og jeg får masse inspirasjon! Nyt de siste dagene i varmen! Klemmer fra meg

    4. Synes det er flott at du driter i hva andre mener og viser mye kropp selv om du har bikka 30! Man lever en gang, og da må man jammen få vise seg frem hvis man vil!:D Gleder meg til å se mer av prosjekt leilighet!:)

    5. Hei Lene! Jeg synest bloggen din har tapt seg litt den siste tiden, og jeg håper du snart finner motivasjon og inspirasjon til å gjøre den bedre igjen. Jeg synest du er utrolig flink til å lage mat, og jeg savner at du legger ut oppskrifter på frokost, middag osv. Du har alltid så enkle, men gode oppskrifter 🙂 Kanskje dette er noe du kan begynne med igjen?

      Hilsen Mari

      1. Hei Mari! Åh gjett om!! Har ikke blitt så mye matlagning hjemme i sommer. Men bare vent til den nye leiligheten er ferdig og kjøkkenet er på plass <3 Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg