New closet

Siden Rolf Ivar ikke ante hva han skulle gjøre med klesrommet mitt etter at jeg flyttet ut, tok jeg like greit saken i egne hender. Jeg overrasket han med et klesrom, til han! Her er det ikke ferdig enda, så det er litt tomt. Men ble det ikke fint? Mye mer ryddig enn mitt eget. Ellers er jeg helt ferdig å pakke nå. Føles litt tomt her hjemme. Men vi skal kose oss med indrefilet, nydelig gulrot stuing, bakt potet, snoperier og tv titting. Det pøser ned ute, så nå skal jeg få tent stearinlys også – kose oss siste kvelden. IIIk.. Veldig rart at det er siste kvelden jeg er her på lenge.. Dette har jo tross alt vært hjemmet mitt i 1,5 år. Siste rest av flyttelasset er bokstavelig talt TRYKT inn i bilen. Den er så full nå, at det knapt er plass til oss. Nå tar jeg med meg denne bilen til Oslo, den er mye mindre enn den andre – så det er jo ok, litt enklere og komme seg frem? Men aaawhhh – som jeg kommer til å savne favorittbilen miiiiiin :* Den har vært min beste venn siden julen. Snufs.. Jeg tror nok ikke Rolf Ivar får slippe til bak rattet når jeg først er hjemme på besøk, haha. Hade da bilen :* Dagens  // Jeans / T-skjorte BIK BOK / Sko Jeffreys / Poncho Gina Tricot / Veske Cubus / Smykke Dorothy Perkins Ønsker mine kjære lesere en herlig tirsdagskveld :* Gleder meg til å ta dere med meg til Oslo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg