New black




Jakke Monki | Sko Zara | Hatt Stella Mccartney | Bukse Zara | Tshirt byleneorvik | Veske Alexander Wang Må gi en stor cred til han som har vært fotografen min de siste dagene, han henger på slep mens søsteren løper fra sted til sted og stresser, hehehe. Heldigvis ler vi av det sammen, vi har en meget god søskenhumor oss i mellom vi to. Domenet mitt leneorvik.no har vært nede de siste dagene (det har dere sikkert merket) og det virker som om INGEN klarer å hjelpe meg med det, det er helt håpløst! Så mens det holdt på å rable for meg på det verste igår. så klarte både jeg og Andreas å snu det om til noe komisk hvor vi endte opp med å le, hehe. Flaks han var der da, eller hadde jeg nok vært ganske “jentesur” (!!) når Gard kom hjem, you know the feeling! Men over til domenet.. Det er altså helt utrolig hvor vanskelig det skal være å få hjelp altså, nå har det gått 3 dager! Ingen supporttelefon å ringe eller noe, og det går i SNEGLEFART. Jeg har ikke tålmodighet til dette, og det skulle helst vært i orden for to dager siden. Veldig fint å se at de fleste av dere har funnet bloggen på blogg.no adressen i mellomtiden ihvertfall ♥ Her er Andreas, som poser (ganske) ufrivillig foran kameraet.. Hehe, jeg tvinger han ikke til å stå der, hæ, neeeei?

♥ Jeg vet faktisk ikke om noen som er mer arbeidsjern enn denne gutten her, i en alder av snart 19 år har han oppnådd så mye, og jeg er veldig stolt storesøster. Også er han jo verdens snilleste da! (Åh, nå får jeg høre det, viktig at det ikke blir for klissete vet dere, det er jo fortsatt #flaut) Nå skal jeg få jobbet litt, før vi tar turen ut å finner bursdagsgave til han, han har bursdag 3 dager før meg, altså den 9 februar. Senere reiser han hjemover igjen, mens søsteren skal på Vixen Blog Awards, og har ingenting å ha på seg enda! IIIK.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg