New black – outfit

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-4

Wearing : Tshirt here | Leather shorts | Sandals Birkenstocks | Backpack Bik Bok | Sunnies Celiné

Det er så deilig å tusle rundt i sommerklær, ikke trenge og stresse med jakke, boots og tykke klær når man går ut døren! Og så var det ekstra godt å ta på seg Birkenstocksene igjen, skal absolutt kjøpe meg et par til på denne turen, har så lyst på et par sandfargede, det er så fint til brune ben.

Nå kom vi nettopp hjem fra Buddah Bar, spiste nydelig sushi og kyllingcurry samt en supergod drink til maten. Nå er det bare å krype under dynen, vi skal nemlig opp klokken 05 imorgen for å begnne med hår og makeup for shooten. Blir nok ikke noe oppdatering på meg før utpå ettermiddagen, siden vi skal jobbe hele dagen med shooten. Men skal være flink å ta litt snikbilder underveis, som jeg kan dele med dere.

Klokken er over 12 her, så jeg er allerede på etterskudd med søvn. Sov godt når den tid kommer hjemme ♥

8 kommentarer
    1. Nydelig antrekk! 🙂 Forresten: er det bare hos meg at bloglovin ikke fungerer lenger? Får ikke opp noen av innleggene dine :/

    2. Hvilke birckenstock kunne du tenke deg? Jeg finner dem ikke i sand farget, men stone, suede ect. Er på utskikk etter noen fine nøytrale;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg