Neongul

Ah, for en solrik og fin dag! Tusen takk for alle fine tips på forrige innlegg, gjett om jeg har mange frokoster å glede meg til fremover, her skal det prøves ut forskjellige sorter. Mmm . . Kom nettopp inn etter grilling, soling og avslapping hos svigers. De bor så fint til, med den fineste utsikten! Elsker å være der oppe, der kan man gjøre alt man vil i fine omgivelser, litt mer begrenset her i leiligheten med bare en liten terrasse. . Imorgen ettermiddag setter jeg kursen mot landet – besøke familien og vennene mine i to dager tenkte jeg, hurra! Og så må jeg jo få besøkt de to små fineste jentene som ble født tidligere i år også. Men først må jeg jobbe litt før jeg kan ta helg. Laaang lang helg. Jakke – Zara // Veske – Cubus // Sko – Jeffrey Campbells herfra (affilateslenke) // Belte – Mango // Topp BIK BOK Nå har vi hele kvelden planlagt. Cæsar, Amazing Race – OG den splitter nye Mission Impossible! Ekstra gøy å se den, siden vi har vært i Dubai hvor den delvis ble spilt inn. Klarer-nesten-ikke-vente! Forresten – dere er søte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg