Neon farger

Idag har jeg hatt min siste dag med hjemmekontor for denne uken. Imorgen skal jeg jobbe for AMFI Moa, og lage reportasje for de. Blir spennende! Og da blir jeg nok kvitt litt av rastløsheten jeg har i meg etter tre dager med jobbing alene. Kjedelig! Synes det er mye kjekkere å sitte på kontoret sammen med de andre. Men så er det jo så deilig å være her hjemme også, da! Skal igrunn ikke klage. Kom nettopp tilbake etter og ha vært sammen med min lillesøster Anniken. Vi har gått litt i butikker, oså dro vi på kaffebar og drakk kaffe – eller nok en frappuccino for min del. Med masse krem og sjokoladesaus, mmm.. Hadde på meg min nye mintfargede jakke kombinert med mine nye mintfargede sko fra Nellyherfra (Affilateslink) Jakken er fra Blanco i Spania // Veske fra Cubus // Jeans BIK BOK // Topp BIK BOK I tillegg ble det to nye ting til vårgarderoben. Nemlig neonfarger. OMG – det er så fint! Man blir så fresh i de fargene, love love love. Gleder meg til å ta i bruk. Ha en herlig kveld  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg