#Nellypoolparty

I AM BACK!

Hei dere ♥ Jeg har hatt pause fra macen siden torsdag, og det har vært såå deilig! Men har gledet meg utrolig mye til å oppdatere dere igjen, så hoppet opp fra sengen, laget meg en kaffe og rigget meg til under pleddet. Men altså.. Where to begin?? Det har skjedd så mye de siste dagene!

Vi har vært på et 24 timers eventyr på IBIZA!! Can you believe it? Nelly er sprø! Og jeg digger det. Bilde sier mer enn ord, og dette synes jeg oppsummerer hvor gøy vi hadde det!

Uten navn-1Hadde mistanker om Ibiza, og ble så utrolig glad når jeg så på billetten at det faktisk var dit vi skulle! Vi var 18 jenter fra Norge som dro sammen, og for en nydelig gjeng. Alle er så skjønne, søte og herlige – fått meg mange nye bekjentskaper på denne turen. Herlig! Vi møtte resten av de skandinaviske jentene + Nelly på Arlanda fredagsmorgen, og sjekket oss inn på vårt helt eget fly! 4 timer og litt champagne senere var vi på Ibiza. Amazing!! Egne busser ventet for å ta oss til digge Hard Rock Hotel, hvor vi fikk eget rom! Jeg fikk svært rom med den fine balkongen, og utsikt mot stranden og havet.

IBIZA BOUND! Glad gjeng på vei til Ibiza, god stemning! Og enda bedre ble det når vi kom frem til hotellet!Desktop3Hit må jeg tilbake, det hotellet her likte jeg så godt!

Det var bare å komme seg i badedrakten – spise felles lunsj, før vi hadde stoort poolparty! Utrolig gøy, Dj, gratis drikke, gratis klær til de som ville ha, is, fruktspyd og goood stemning!

Look at this ♥

Uten navn-4Uten navn-7Uten navn-13 Uten navn-5Desktop5Uten navn-9Dette var bare så gøy, desverre så var det over alt for fort! Skulle ønske vi hadde en dag til ♥

Glad jeg lot macen være igjen hjemme, for den hadde jeg aldri hatt tid til å åpne uansett, gikk i ett bankende kjør. Slik jeg liker det! Fortsatte med drinker på takterrassen på hotellet, før vi ble kjørt til et sted vi fikk middag, vin/drinker og hvor vi hadde fest hele kvelden. Noen dro videre på Pacha, mens gamlemor (les : meg) dro hjem rundt halv 2, heelt skutt jeg da. Heldigvis kunne jeg trøste meg med at det var ganske mange flere enn meg i samme båt.

At night.Desktop4Fin gjeng med gode jenter ♥

Veeldig kjipt å dra hjem igår, skulle gjerne hatt en dag i solen og bare kost meg når jeg først var der. Meeen utrolig digg å tenke på at jeg skal tilbake om 1,5 mnd! Når jeg kom hjem igår, hadde Gard guttene på besøk så jeg hoppet i dusjen og dro opp til Hege og jentene mine. Ble en liten tur på byen, og idag skal jeg bare være hjemme og kose meg ♥ Guuud så mye tekst, merker at det er 4 dager siden jeg har oppdatert dere! Alt skal inn i ett og samme innlegg, hehehe. Har masse freshe bilder fra Ibiza som jeg gleder meg til å dele med dere etterhvert!

21 kommentarer

Siste innlegg