Nede for telling

… Eller UTE for telling som jeg presterte å skrive på instagram her om dagen, hehe. Hei forresten, og god fredag! Ja – det har vært stille fra meg noen dager. Jeg fikk besøk av mamma, bror og kjæresten hans på tirsdag, så fantastisk deilig å ha de her! Kvalitetstid med familien er noe av det jeg setter høyest. Da var det ekstra kjipt at kroppen min bestemte seg for å streike helt med 39 i feber og alt som hører til! Hell i uhell siden det var veldig godt å ha de her mens jeg var syk. Jeg skulle jo ta de med på masse hyggelige julegreier – men vi var alle enige om at så lenge vi var sammen så var jo det det viktigste! Vi klarte likevel å rekke innom julemarkedet i Spikersuppa på tirsdag ettermiddag, spise pinnekjøtt, masse godteri, se juleprogrammer og filmer, og så avsluttet vi med hyggelig julelunsj i går før de reiste hjem. Separasjonsangst! Hehe.. ♥ Men nå er det 8 dager til det er hjem til juuuul! Andreas er i militæret i år, så han får ikke vært hjemme til jul – og det er den verste beskjeden han, jeg og vi alle kunne fått, vi vil jo ha han hjemme! Så jeg driver og tenker ut en plan for å få han hjem likevel.. Lov å drømme..

Jeg har kastet meg over rød-leppestift-trenden igjen jeg! Dette er “Spice” fra NYX.
Pinnekjøtt laget på Orvik-vis, og mammakos ♥ Skjorten min er fra H&M

Anbefaler en tur innom julemarkedet om dere enda ikke har vært der – utrolig koselig å tusle rundt.
Fyr i peisen er godt når man er syk ♥

Men folkens! Og jeg tuller ikke. Onsdags kveld laget jeg meg en blanding av masse ingefær, sitron, honning og vann som jeg drakk før jeg la meg. Jeg hadde typ 38,7 i feber når jeg la meg, våknet feberfri?! Jeg tuller ikke når jeg sier jeg tror det gjorde susen. Så det er bare å koke seg “heksegryte” om dere er / blir dårlig!

Fortsatt ikke helt tipp topp – men idag skal Espen feires her hjemme, så det er bare å bli bedre! ♥ Ønsker dere en deilig helg! Takk for at dere klikker inn og leser. Det betyr alt!

27 kommentarer
    1. Jeg lagde ingefærshot med juiceren min da jeg hadde magesjuke forrige uke. Hadde det i fire dager i strekk. Skikkelig ekkelt.
      Men ingefærshoten gjorde sakene sine altså. Grusomt sterk da, men det hjalp…

      Brukte to ingefær, en hel sitron, to lime, en hel chilli og et dryss med cayennepepper!! Trudde den skulle bli sur pga sitrusfruktene, men du hellige ku – det brant i halsen! Haha!

      Prøv det du og! Kanskje det hjelper enda bedre!

      Prøv også denne grønne smoothien:

      En håndfull spinat
      En bit ingefær
      En håndfull frossen ananas
      En håndfull frossen mango

      Det er sykt digg og veldig friskt!

      1. Oi den hørtes heavy ut ja! Men så lenge det hjelper – så er jo det det viktigste. Tusen takk Sara 🙂 Fin uke til deg og god jul når den tid kommer!

      1. Hei, her har jeg bare litt dekk fra Estée Lauder sin Double Wear, solpudder og den røde leppestiften. Og litt glød i kinnene fra MAC <3

    2. Har du link til beltet som du brukte til den gule kjolen din fra Zara?<3 Ser ikke hvilket du har, så er vanskelig å finne det på nettsiden til Zara!

      1. Det ser ikke ut som de har det igjen på Zara sine sider, dessverre. Fant det ikke i butikk da jeg så etter det her om dagen heller. Beklager <3

    3. Den hvite skjorten fra HM, hvilken er det? Var så mange så klarte ikke å se hvilken. Du kledde den så bra, ble inspirert. ♥️

    4. Du ser så flott ut! Kunne du lagd en video der du viser hvordan du har sminket deg i det siste? Ha en super dag 🙂

      1. Hei Tilde – så utrolig hyggelig! Takk. Jeg tror ikke jeg gjør noe annerledes enn tidligere hihi 🙂 Det skal ligge noen youtube videoer ute – jeg bruker samme produkt og sminker meg på samme måte som da <3 Men var det noe spesielt du tenkte på? Stor klem 🙂

        1. Takk for svar 😀 Den er grei! Jeg tenkte egentlig ikke på noe spesielt, du bare er så glowy og nydelig på alle bilder! Håper du nyter førjulstiden <3

      1. Hei, ohh – godt spørsmål. Pheebles eller one tror jeg, uten at jeg vet om jeg skriver det riktig 😀 Men dette er jo veldig forskjellig fra person til person da, så tror ikke jeg ville satset på å kjøpe samme som meg? 😀 <3 <3

    5. Kan du legge ut hvordan dere lager pinnekjøtt? Ser så godt ut hver gang du legger ut bilder 🙂

      1. Heiii! Ja det kan jeg få til – det er supergodt og noe helt annet enn “vanlig” pinnekjøtt 🙂 Mmmm nam!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg