Når skal jeg lære?

Ja, så sitter jeg her da. Med STAPP full koffert, aaah – blir så oppgitt over meg selv. Idag prøvde jeg iherdig og ikke pakke for mye, men klarte jeg det? Neiiii, iiiiik! Ja, det er nok ikke krise – kan jo laste bobilen til pappa med klær, hehe.. Nye sandaler for anledningen. Fra H&M – 199,- pr par. Orket ikke engang å legge utover alt … Ja, og dette er ikke alt, og så skal jeg bare være vekke i 9 dager. Jeg trenger et kurs i pakking, noen som kan hjelpe? Hihi.. Bror har kommet i hus, og vi er ferdig pakket begge to. Nå skal guttene se på kamp! Så da får jeg slenge meg inn i senga å se en jentefilm eller noe, det er alltid kos. Bella skal leveres idag, og det er så trist, buhu – elsker å være sammen med henne! Det er nok ikke sikkert dere får noe innlegg imorgen, reiser hele dagen. Reiserute : Ålesund – Oslo, vente der i 3 timer. Oslo- Paris (IIIIH) vente der i 6 timer, så kanskje vi rekker en tur innom byen? Så til slutt Paris-Italia, og deretter må vi ta taxi, tog en time, og enda en taxi. Tror vi er fremme i 01-02 tiden imorgen natt. Hurray – we love to travel! Dagens! Skjørt og genser Cubus / Veske Gina Tricot / Sko JC / Smykke Dorothy Perkins Setter kjempestor pris på dere, dere er så søte og flinke og kommentere. AJ LÅV JU!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg