Nåløyet neste

Hei skjønninger  ♥ I skrivende stund sitter jeg og Henriette i leiligheten vår og spiser sushi. Vi gjør oss klar til Nåløyet som starter straks . . I mellomtiden lader vi opp med en ny energidrikk som skal holde oss gående i kveldstimene. Det er en søt rosa sak som faktisk er en 100 % naturlig drikke for kvinner. God er den også, mmm! Girls night! Nydeligste Henriettemiiiii! Se så fin hun er. Altså, er det mulig!? Jeg har pyntet meg med leppestift for anledningen idag, lenge siden sist nå. I tillegg har jeg fått helt nytt og deilig extensionshår fra Hendrix. Malene ordnet meg SÅ fint igår! Vi droppet ombre’en og satset på masse spill og fullt med forskjellige farger, og jeg er så fornøyd med resultatet. Malene er så utrolig flink med farger og sammensetninger. Så om dere vil freshe dere opp til våren med fine farger og lange lokker er det bare å ringe til henne på Hendrix avd Frogner ♥ Nå skal vi snart hoppe inn i de høye hælene, og tusle oss bort på Posthallen hvor Nåløyet holder sted. Kameraet er med, så viser dere bilder imorgen. Klem til alle fine! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg