Nå nærmer det seg!

Annonse for egen kleskolleksjon


Herlige onsdag – og bare 2 uker og 1 dag til kleskolleksjonen min for Bubbleroom lanseres! Lanseringsdato som dere må skrive bak øret er 8 november! ♥ OG! Jeg anbefaler å følge @bubbleroom på instagram for å få tilgang til VIP-shopping 1 time før lansering! Spennende, spennende! Jeg gleder meg i hvertfall! Nå har jeg endelig fått kolleksjonen i hende her hjemme og jeg er så glad! Vi har jobbet lenge med kolleksjonen, og da er det ekstra stas at jeg har fått den hjem til leiligheten og kan begynne å bruke plaggene!

Jeg ser at velour er veldig i vinden om dagen, og flere steder har jeg sett at det kommer plagg i velour i burgunder til våren. Men da var jeg tidligst ute gitt, hoho – kolleksjonen inneholder både burgunder og grønn velour! Og det er litt gøy! Burgunder er jo også så fint nå til julebordsesongen og til jul! Jeg håper virkelig at dere finner dere noen favoritter som dere har lyst til å bære i månedene fremover ♥

Denne kommer jeg til å bruke så mye! ELSKER! Den passer fint både med heels og over the knee boots ♥

Kan jo ikke ikke ha med leopard når jeg elsker leopard! Denne kjolen ♥ ♥ ♥ Med matchende body som kan brukes som topp til bukse og skjørt fra kolleksjonen!

Jumpsuiten er en av mine favoritter! Kommer i burgunder også, og den har flared legs. I livet har jeg et skinnbelte som også er fra kolleksjonen. Perfekt å bruke både til denne og til de to blazerkjolene i kolleksjonen.
Se fargen!! Elsk!

Glitterbuksen er også en av mine favoritter (haha.. alle er favoritt!) Den har split fremme og er supernice til pumps! Jakken er også fra kolleksjonen. Alle trenger en svart fuskepels! Den er så fin, med litt retrosnitt!

Så kommer det litt burgunder-paljetter også! I genser, paljettjakke og skjørt! Fint som sett både med jakke og genser til skjørtet! Dette skal vi se nærmere på etterhvert girls! Mye jeg ikke har vist dere enda, men må spare litt på godbitene, vet dere!
Denne genseren er i ballongform, så den går inn nede med strikk, da kan man justere og ha den kort eller lang! Spørs helt hva man kombinerer den med. Den er veldig fin til denne highwaist buksen! Se glitterbuksen da! ÅÅÅ ♥ Den blir mye brukt fremover skal jeg love dere. Går til alt! En topp, en t-shirt, en blazer, en genser!

Håper dere ser noe dere liker??? ♥ Da blir jeg innmari glaaaa`

OG PSST! Akkurat nå får dere 10% og fri frakt med koden LENE på hele Bubbleroom´s sortiment!

11 kommentarer
    1. Du er bare så flink, Lene ❤️ Helt rå er du jo! Alt hva du får til samtidig som du er den gode personen som du er – det syns jeg er beundringsverdig Fulgt deg helt siden du startet og blogge. Klem Elise

      1. Elsker den! Den er jo litt liten – så kanskje ikke veldig praktisk. Dog praktisk når man har lite med seg, hehe 😀 Den er veldig fin <3 Mulig den finnes i større?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg