NÅ ER VI LIVE!! #SAFIRABYLENEORVIK

Reklame for egen kolleksjon


Stor dag – gøy dag! Alle produktene i Safira By Lene Orvik kolleksjonen er LIVE – og jeg er så stolt!! Altså wow ♥ Og tusen takk for all støtte og fine kommentarer på veien. Dere er altså bare så herlige! Uten dere hadde det jo ikke vært noe kolleksjon!

Det er viktig for meg å nevne at toll og moms er inkludert i prisen – så dere kommer altså ikke til å komme regning i posten hvor dere må betale dette. I tillegg er det jo FRI FRAKT. YES ♥

Dere kan shoppe hele Vintage Gold kolleksjonen min her ♥

Og her kommer close-up bilder av alle produktene, samt produktbilder så dere får se de ordentlig! Produktene er gullbelagt og alle produkter uten ett (som har 18) har 24 karat gull!

Det hadde vært supergøy og høre om du har en eller flere favoritter? I såfall hva? Og skal du shoppe? ♥ Alltid gøy med tilbakemeldinger!

Her kommer en film fra det fantastiske lanseringseventet vi hadde forrige uke på Nedre Foss Gård sammen med Safira, kollegaer fra UI, ELLE girls og venninner! ♥

 

23 kommentarer
    1. Klikket hjem «gold stone» smykket. Utrolig fin kolleksjon, så mye mulig at det blir flere kjøp fra denne serien. Gratulerer så masse ☺️

    2. Så fin kolleksjon! Har bestilt både ring, armbånd og smykke Det eneste jeg lurer på er om det tåler vann, bruker ofte å glemme å ta av smykke når jeg går i dusjen

    3. Typisk at det jeg likte best var dyrest. Kjempefin kolleksjon, noe falt selvfølgelig mer i smak enn annet. Syntes du burde hatt noe rabatt til dine lesere første dagen, eller noen timer 😉 Men masse lykke til 🙂

    4. Hele kolleksjonen var bare sååå fint! Jeg bestilte tre ringer og to armbånd i går, gleder meg så til jeg får det. Kommer nok til å bestille smykke og øreringer også <3

    5. Det firkantede smykke ligner på ett faren min hadde når han var yngre 🙂 #Memories Har du hentet inspirasjon fra faren din blandt annet på kolleksjonen? 🙂

      1. JAA! Så gøy at du så det! 🙂 For pappa hadde et helt likt når han var yngre han også! <3 WII

    6. Helt siden jeg så de første bildene MÅTTE jeg bare sikre meg det runde smykket, og jeg fikk bestilt det allerede i går. Som jeg gleder meg til å få det! For en helt fantastisk kolleksjon du har designet.

    7. Såå mye fint!! Tenkte å bestille hjem en av ringene, men var litt usikker på størrelsen..?
      Gratulerer så mye med nydelig kolleksjon!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg