Nå er det på tide!

Se på hu mor – koser seg i vinduskarmen sin ♥ Å være hjemme er det beste jeg vet, virkelig! Har ikke lyst å forlate leiligheten noensinne, men innser jo at jeg må det i blant …

Jeg tenkte det at det var på HØY tid med en liten Q&A igjen! Har et stort ønske om å prøve og rekke og svare dere allerede i morgen, via vlog (?) er ikke det bedre? Så nå er det bare å fyre løs til den store gullmedalje! ♥

LEEET’S go! Og.. Genseren er fra H&M Trend (min favoritt om dagen) Buksen fra Filippa K. Nå skal jeg ut å handle inn til kveldens kyllingsuppe – har invitert jentene hjem, så nå blir det KOS!

49 kommentarer
    1. Kan du si et par setninger på så Midsundsk dialekt du bare klarer? Hehe
      Hvordan feirer du jul? Og hva er dine must-haves når det kommer til julebakst?

    2. Hva tenker du om at du er en av bloggerne som risikerer sanksjoner om ikke reklamemerkingen blir bedre?

    3. Leiligheten din ER SÅ FIN! du er så flink! Så jeg lurer på;
      – Hvor henter du inspirasjon fra? Både når det kommer til interiør og mote.
      – Hva er dine juleplaner?
      – Hva er dine julegaveønsker? Trenger så sårt noen tips!

    4. Hei Lene!

      Jeg elsker når du deler oppskrifter og Oslo-tips, så gjør det gjerne mer! I tillegg liker jeg å lese om interiør og trening. Men mest av alt liker jeg når du er personlig.

      Hva er dine planer og drømmer for fremtiden? Både på kort og lang sikt.

      Vil du noengang flytte ut av Oslo? Eller kunne du tenkt deg å bli her og oppdra barn i storbyen?

      Hvilke trender for vinteren og våren liker du best?

      Hvor skal du reise neste gang, og hvor drømmer du om å reise?

      Klem

    5. Hvor mange timer jobber du i løpet av en dag?
      Kan du vise mer bilder av leiligheten?
      Hvilke tanker har du om påvirkningskraften din, og deg selv som forbilde for andre jenter? Er det noe du kunne tenke deg å bruke stemmen din til, eller tenker du ikke så mye over det?
      Hvilke planer har du fremover?

    6. Hvorfor kaller flere bloggere seg for «hu mor»? For meg er det bestemor. Har lagt merke til at flere har brukt det uttrykket det siste halvåret.

    7. Den beste interiørbutikken i Oslo? -og beste blomsterbutikk? Har nettopp flyttet til Oslo og føler ikke jeg har heelt funnet det beste av det beste? Hehe!

    8. Hei. Så fint badet ditt ser ut! Drømmer om marmorbad selv, så lurer litt på hva prisen for å legge marmor fliser på hele badet ditt ble? 🙂

    9. Jeg har tidligere blitt inspirert av deg til å bruke tid på mennesker som gir meg god energi å omgås <3 Har du noen råd ift. hvordan en kan "kvitte" seg med mennesker en føler tynger en ned? Er i en situasjon hvor jeg synes dette er skikkelig vanskelig. Så draining!

      Det er så gøy å følge deg og bloggen din! Nydelige du! Gleder meg til å se mer av leiligheten din 🙂

    10. Jeg ønsker å høre dine reflekteringer rundt Levi. Før dere fikk henne skrev du en del om hvor stort ansvar det er med hund og at det er som å ha et barn. Jeg ble derfor veldig overrasket da dere valgte å gi henne et nytt hjem. Man vet aldri hva fremtiden bringer og valget rundt en hund/barn bør ikke endre seg selv om man opplever samlivsbrudd/død i familien. Jeg er veldig interessert i å høre dine refleksjoner rundt dette

    11. Hvordan går det med Levi? Har dere gitt hun bort nå?

      Personlig spm. Men håper du kan være ærlig fordi om. Det er tydlig den siste tiden at du har fått mye fyldigere lepper både over og under leppe. Har du tatt fillers? Og hvorfor når du heletiden har skrøtet av at du har naturlg «store lepper» og at du aldri skulle gjøre noe sånt. Ser man på før og nå bilder av deg er det tydlig forskjell.

    12. Hvilke størrelse er speilet ditt på badet på soverommet? 🙂 Hvor er marmor flisene fra? Og hvor er de små svarte vegglampene fra? Digger stilen din! Du er råflink! Blir utrolig inspirert! 🙂

    13. Hei.
      La merke til en annen ung blogger ( husker ikke navnet) som frontet det mer naturlige (etter oppfordring fra kjæresten hennes, de fleste gutter naturlige jenter). Det er klart bloggere har påvirkningskraft. Har du noen gang vurdert å fjerne vipper, extensions, negler, implantater osv for å fronte “seg selv”?

    14. – Hvordan går det egentlig med deg? Trives du alene?
      – Har du noen mål/ambisjoner for tiden fremover?
      – Kunne du hatt flere videoer der vi får innblikk i dagen din?
      – Du har jo pusset opp din andre leilighet på ganske kort tid og vært i et forhold i hovedstaden. Hva syntes du om alt du deler på bloggen? (Jeg personlig synes du viser den ærlige, ekte delen av det å være menneske og at det du har gått igjennom faktisk er ganske så normalt. Det står virkelig respekt av alt du deler og formidler og jeg håper du fortsetter å dele med oss)

      Stor klem <3

    15. Hallo 🙂 Jeg har fulgt deg en stund nå, og har bemerket meg at du ikke har hatt noe å gjøre med Levi på en stund. Hva er grunnen til det? Jeg kjøpte min første toller fra samme oppdretter som deg (Sadnes, Red Tollers kennel) og er strålende fornøyd med avkommet vårt ❤ Jeg leste meg opp i alle inleggene du har om Levi for å bli kjent med denne rasen. Så et innlegg der du/dere ønsket og omplassere henne. Vil tro du savner henne en hel masse ❤

    16. Jeg har samme lengde på håret som deg og lurer på hvordan du får så fint volum og fall i håret? Har du noen tips og triks?

    17. Jeg lurer veldig på hvordan det går med Levi? Og hvordan du har det uten henne?

      Er det for følsomt og du ikke vil si noe om det, så har jeg full forståelse!

      Ha en fiiiin kveld videre 🙂

    18. Først må jeg bare si at du er en inspirasjon og det er alltid en glede når det er nye innlegg!
      Jeg lurer på hvilke planer du har i julen og hvordan skal du dekorere leiligheten med julepynt? Trenger tips
      Kan du også vise hele leiligheten når alt er ferdig? Hadde vært kjekt å fått sett hvordan du har det
      Fortsett og stå på, du er så flink!

    19. Hva ser du etter i en mann? Føler du noen gang rastløshet eller tomhet nå som du er singel, og hva gjør du de gangene du føler det? 🙂 du fremstår som en utrolig selvstendig og sterk person, og jeg får virkelig mye glede av bloggen din <3

    20. Hva skjedde med Levi?Vet det var snakk om at dere skulle gi henne fra dere,men det ble plutselig så stille på den fronten

    21. Skulle ønske du hadde litt mer variasjon i bildene dine. Misforstå meg rett – bloggen din har i mine øyne løftet seg ti hakk etter at du(/fotograf?) begynte å ta bedre bilder – men skulle ønske det kunne vært litt mer variasjon i motiv. Altså, litt fra hverdagen din også (f.eks. bilder fra leiligheten, fra gatene du har gått i den dagen, av mat osv), ikke bare av deg. Selv om det selvfølgelig er et nydelig motiv, hehe! :-*

    22. Hvor er Levi nå? Når gav dere henne fra dere, og har dere noe kontakt med henne/de nye eierne?

      Har du noe kontakt med eksene dine? Rolf Ivar, Gard og Jørgen? Og hva skjedde egentlig med Jørgen?

      Tips for volum i håret?

      Har du Restylane eller noe annet i leppene? Hvor mye isåfall? Veldig fint:)

    23. Kan du mage ett innlegg over ting du ønsker deg? Ikke bare til jul, men generelt som du har lyst på?

      -Har du noen reiseplaner fremover utenom La?
      -Drømme destinasjon?
      -tre ting som irriterer deg for tiden?
      -kunne du tenkt deg å være med på noe TV program igjen? Som f.eks 4 stjernes middag? Vet du har vært med der men hadde vært gøy å få se igjen. Har du forresten noe link til episoden med deg i? Hadde vært morro å se.

      -Planer på nyttårsaften?
      -Kan du legge ut litt inspo antrekk til nyttårsaften? Gjerne litt i forveien så man har tid til å fikse hehe.

      -savner du kjærestelivet eller går det bra å bare være lene?

    24. Vakre Lene

      Hvordan har du det om dagen?
      Hvordan står det til på kjærlighetsfronten?
      Hvordan gikk det med Levi og flytting?
      Hvem reiser du til LA med?

      Ha en super dag!

    25. Neeeei, ikke svar på videoblogg! Syntes det er så kjedelig når bloggere filmer langtekkelige spørsmålsrunder.. Ender alltid opp med at jeg skrur av etter et minutt eller to for så å gå videre til neste blogg.. Vil mye heller lese en lengre tekst, som jeg kan sitte og lese på bussen/toget/skolen etc!

      1. Amen to this! Hvis det i “verste” fall blir svar på video, vær så snill å svar i tekstform også 🙂

    26. Hei! Du flyr mye, og jeg ønsker at du skal skrive litt om hvordan du takler flyturer så fint – selv blir jeg mer og mer redd for hver flytur jeg tar :/ Det er kjempe tungt og jeg er livredd for at jeg en dag blir så redd at jeg slutter å fly! Hva er dine beste tips?

    27. Har du noe kontakt med eksene dine, jørgen og gard? Så ut som du og gard hadde et fint vennskap men virker ikke som dere har kontakt lenger? Hva skjedde egentlig med jørgen?

      Hva tenker du om boten du kan få for manglende merking? Og hvorfor retter du deg ikke etter reglene, eksempelvis at du konsekven skriver «ad» når det er tydelig forklart at det skal være annonnse.

    28. -Er det noen endringer du har gjort på egen kropp du skulle ønske at du ikke hadde gjort eller anbefalt din egen datter å ikke gjøre?
      (Du er nydelig på alle måter altså)
      -Føler du alltid at du kan være deg selv?
      -Tenker/ lurer du ofte når du prater med fremmede (jenter) at de kanskje vet hvem du er?
      -hva er din største drøm?
      -hva gjør deg mest glad?
      -om alt av sosiale medier og blogg forsvant, hva ville du gjort og hvor ville du bodd?

    29. Jeg lurer på om du har noen interiør tips til soverommet ?Skal pusse opp, og ønsker meg et fresh soverom. Ellers så må jeg si du ser flott ut om dagen. Håper alt er bra med deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg