Nå er det ..

.. beina på bordet og kosekveld!

Det synes jeg at vi fortjener etter 8 dager med oppussing og innflytting.
Nå begynner vi og komme oss i orden, og det har blitt så fint her!
Men.. Vi venter på noen møbler – så når de er kommet, skal jeg legge ut bilder med èn gang.

Nå har jeg og kjæresten min spist indrefilet og baktpotet – vi har feiret litt…

..For idag har vi vært sammen i 5 år og 8 mnd, hurra for oss !

Nå er det The Break Up på tv3, lays og masse godterier som står for tur..
Love it..

Og forresten ..

En liiiiiten sneakpeak på klesrommet mitt ….

Dere får bare se litt – i og med at det ikke er 100 % ferdig enda …

Bilder kommer snart ..

Ønsker dere en avslappende søndagskveld videre ..

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg