#MYCHARYTEE

Veldedighet

For meg er det superviktig å bidra der jeg kan. Til å hjelpe andre, og oppfordre dere som mine lesere til å hjelpe ♥ I samarbeid med Bik Bok er jeg med i et veldedighets prosjekt hvor målet er å samle inn penger til #girlsrighttoeducation. I forbindelse med Valentines Day, skal vi igang med et innsamlings prosjekt. Vi er fire skandinaviske bloggere som har designet hver sin t-skjorte. Disse skal selges i Bik Bok butikker i alle land, og overskuddet fra #mycharytee går til #girlsrighttoeducation.

Er ikke dette flott? JO! Håper dere vil kjøpe en t-skjorte hvor overskuddet på 100,- får direkte til jenter i Vietnam, som får mulighet til å ta en utdannelse og komme seg ut av fattigdom. Er godt og tenke på at man kan hjelpe noen som virkelig trenger det, ikke sant? Dere kan enten kjøpe min t-shirt, eller en av de tre andre jentene sine. Vi har alle en tanke bak vårt lille budskap, noe dere så i videoen over (på engelsk, ehehe) Mitt budskap er at vi alle kan finne det i oss og hjelpe andre, og igjen inspirere andre også til å hjelpe. Det skal så lite til ♥ Aspire to Inspire ♥

7050220465502_F_Lene_top_w_p199_e19,95_900-whiteDenne selges i butikk og på nett fra Uke 5. I tillegg kommer vi til å ha et event på Bik Bok Karl Johan tirsdag neste uke fra 18-20, hvor dere kan møte meg, kjøpe t-shirten, og i tillegg får hele -30 % på HELE butikken! MELD DERE PÅ EVENTET HER. Så sees vi!

BB_Valentine_event_Bloggers_A5_LeneHåper dere vil komme på tirsdag ♥ Og håper dere vil kjøpe t-shirten jeg har designet, synes den ble riktig så søt, om jeg skal si det selv, hehehe… Neeeida (joda)

LOVE

1 kommentar
    1. Veldig fint at du stiller opp og hjelper der du kan, og bruker din stemme til å spre budskapet slik at andre som har mulighet også vil/kan hjelpe 🙂
      Regner med denne kommer ut i hele landet slik at eg får kapret en slik t-shorte her i Bergen også? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg