My very first video

Be aware this is long… 6 minutter på den første, nesten ferdige filmen (før kameraet stoppet…) Og nummer to (altså denne) ble til 18?! Jeg som skulle være raskt slik jeg ikke kjedet dere.. #fail – oops!

Håper dere klarer å holde ut i hele 18 minutter da, kuttet til og med halvveis i spørsmålsrunden.. Tar runde to etterhvert ♥ Litt mye babling, og litt feil, og litt alt, hehe.. Men det er i hvertfall helt ekte og ærlig da! Så får det bli som det blir! Hej hej videoblåggen!

En liten teaser før vi setter i gang.

Og en viktig ting : Kvaliteten er veldig, veldig dårlig. 360p, lol. Og det er rett og slett fordi fila er litt for stor. Så jeg må lære meg å snakke litt mindre, eller dele opp i to deler. Får den ikke inn i imovie engang for å redigere den i to deler fordi den er så stor, så det får bare være sånn denne gangen. Spill den av i lite vindu, da blir det i hvertfall ikke helt krise. Elsker forresten det første bilder på videoen her, riktig så fint var det!

Snakkes igjen om noen dager på videoblogg nummer to ♥ Og selvfølgelig in writing før den tid.

120 kommentarer
    1. Veldig gøy med video! Du er så skjønn. Siden du har gått tilbake til et mer normalt kosthold, har du fortsatt problemer med magen?

    2. Åå Lene, du virker så herlig! Så gøy å se deg på video, mange tomler opp for det! Håper på flere i fremtiden 🙂

    3. Gratulerer med vel overstått, eheh! Du er så skjønn, Lene. Lov å håpe på at du neste gang filmer med en venn? Espen? Kanskje du får ned pulsen litt da 😀 nei, dette var gøy. Ser fram til flere videoer *googlerfiskebensparkett*

    4. Lene!!! Dette må du gjøre mer, basta. Trodde ikke det gikk an å like deg mer en det jeg allerede gjorde, men guri! Rå sprudlende dame:) elsket begge videoene, nei jeg ble skikkelig glad nå

    5. Hei, Lene! Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg fikk et mye bedre inntrykk av deg etter denne videobloggen enn jeg har hatt tidligere. Jeg har hele tiden visst at du er blid og glad, men har på en måte følt at det har vært litt tilgjort.. Du er jo bare superskjønn, og jeg håper virkerlig at du vil fortsette med dette – for dette var gøy 😀

    6. Så søt og herlig du er! 🙂 Lurer bare på en ting til neste gang hvis du rekker å ta det med, hvordan er det med jobben i the moon nå? 🙂

    7. Ah, så heeerlig!! Har aldri skratta såå mye av en videoblogg før, skikkelig kult!! Håper virkelig du fortsetter, for dette elsket jeg. Får bare bedre og bedre inntrykk vet du. Er det mulig? 😀
      Masse lykke til med ny valp og oppusningsprosjektet deres, gleder meg til å se!! Masse klemmer, du er bare helt nydelig

    8. ikke ofte jeg kommenterer på blogger; men for ei sprudlende jente da! og så fantastisk pen:) you go girl

    9. Du er så herlig! Gjorde ingenting at du snakket mye, elsker å høre på folk bable 😀 Haha, gleder meg til neste videoblogg! Gøy at du prøver å lage slike oftere 🙂

    10. Ååååå, du virker så herlig! Som noen over her nevnte, fikk enda bedre inntrykk av deg etter å ha sett videoen

    11. Det var jo så gøy å se på! SÅ flink foran kamera hun da! 🙂 Håper på sangvideo også i fremtida…

    12. Gurimalla Lene, du er hærlig! Åh! Blir så glad av deg <3 Jeg heier på deg og gleder meg til neste video! Dette er du en racer på!

    13. Fy søren, må jo bare digge deg enda mer nå. Kommenterer skjeldent, men dette var verdt en kommentar! Stå på, du er nydelig.

    14. Herlighet for ei herlig dame du e!! Blir så glad av å se på dæ! Tar mæ sjøl i å sitt å smil og flir igjennom hele filmen ❤️ Heie på dæ!

    15. ååå! dette var bare gøy Lene! du er jo bare helt skjønn! ingen grunn til å ikke lage videoblogg, koste meg under denne videoen 🙂 og de 18 minuttene gikk utrolig fort! stå på 🙂

    16. Makan til herlig jente! Du er virkelig så skjønn og dette gikk da utrolig bra! Jaaa til masse videoblogging framover 🙂 du er bare helt nydelig og jeg tror virkelig du bare er god tvers gjennom <3 klem 🙂

    17. Har lest bloggen din fast veeeldig lenge, så var vel på tide å legge igjen en kommentar!
      Du er en stor inspirasjon og har en fantastisk utstråling Lene!:-)
      Liker bloggen og deg veldig godt, du gjør en strålende jobb!

      🙂

      1. Oi, ser halve kommentaren min forsvant… ville hvertfall bare si at dette gjorde meg så glad, og at de 18 minuttene gikk så dort! Håper du gjør dette igjen, du virker rett og slett helt nydelig. Alle trenger en venninne som deg

    18. Så steike pen du er!! Og du virker jo bare så altfor, altfor skjønn personlighetsmessig også 🙂 Håper på flere videoblogger fremover, kanskje med Gard også? ha en fin kveld, klem

    19. Ditta va kjempekjekt å se på! No syns e personligheta di strålte gjennom og e flirte litt av dinna flausa med bussen 😀 god underholdning. Fikk litt sjokk når e såg det sto videoen varte i 18 minutt, men tida fløy avgårde! Du e herlig lene, det gledes enormt til å se korsen nye leiligheta blir.

    20. Herremin! Du er jo bare helt herlig! Følger deg daglig, og syns du er helskjønn!
      Ha en nydelig kveld<3

      1. Vet ikke om hele kommentaren kom fram ,så skriver det igjen hehe, du er så herlig, ble veldig glad av denne videoen

    21. Veit du, Lene, eg kom inn hit på bloggen pittelitt forhandsdømmande etter å ha kjent deg igjen frå ålesund ala tidlig 2000-talet. Men over fem år seinare er eg her framleis, å ser videobloggen din, fordi du er fantastisk; positiv, glad, inspirerande! Den einaste bloggen eg les kvar veke, som ikkje er ein rein interiørblogg. Sjølv om eg bur på bygda, har hus, barn og ikkje kan følge ditt budsjett på hverken kle eller interiør, så finn eg så utruleg mykje inspirasjon i deg! Ikkje minst innen sjangeren mote, der er du mitt vouge; du kler deg heilt nydeleg no!
      Eg brukar aldri kommentere på bloggar, men eg ville berre sei unnskyld, og ikkje minst t a k k for at du sparka meg i raua og gir meg eit hærleg avbrekk i kvardagane

    22. Veit du, Lene, eg kom inn hit på bloggen pittelitt forhandsdømmande etter å ha kjent deg igjen frå ålesund ala tidlig 2000-talet. Men over fem år seinare er eg her framleis, å ser videobloggen din, fordi du er fantastisk; positiv, glad, inspirerande! Den einaste bloggen eg les kvar veke, som ikkje er ein rein interiørblogg. Sjølv om eg bur på bygda, har hus, barn og ikkje kan følge ditt budsjett på hverken kle eller interiør, så finn eg så utruleg mykje inspirasjon i deg! Ikkje minst innen sjangeren mote, der er du mitt vouge; du kler deg heilt nydeleg no!
      Eg brukar aldri kommentere på bloggar, men eg ville berre sei unnskyld, og ikkje minst t a k k for at du sparka meg i raua og gir meg eit hærleg avbrekk i kvardagane

    23. Åå haha så skjønn du er!! Dette likte jeg så godt, det må du gjøre mer av! Og hvis målet for 2016 er å vise mer av hvem du er, er jo dette en helt fantastisk start 🙂 stor klem!

    24. Åååh, så gøy, Lene! No ble jeg glad, dette kledde deg <3 Så skjønn da vettu. Gleder meg til neste kommer. Du er best <3 Stoooor klem til deg!

    25. Kjekkeste videobloggen jeg har sett! Du er rett og slett helt nydelig 🙂 ble i skikkelig godt humør av å høre på. Å de 18 minuttene føltes som 2 minutt 🙂 fortsett med det gode arbeide du gjør på bloggen. Utrolig kjekt å følge deg 🙂

    26. Såååå GØY Lene!! Du er jo kjempeflink! Og uten at jeg vet, men du ser ut som du er deg selv, og det var vel målet. Kjempebra! Gleder meg til neste! 🙂
      Gøy med “blooper” også!
      Ha en fin kveld!!

    27. Lene… Skjønne Lene. For å være helt ærlig har jeg dømt deg litt nord og ned tidligere. I mitt stille indre. Det har kun vært pur misunnelse, faktisk. For jeg sitter her smellfeit, halvdeprimert og har 1/10 av din utstråling og energi. Men denne videobloggen her endret det inntrykket! Du er jo bare verdens skjønneste! Guri meg. Haha, fikk nesten lyst til å invitere meg selv på en kaffekopp 🙂 Gleder meg til neste videoblogg! Ha en herlig kveld 🙂

    28. Herregud, så morsomt å se deg på videoen!! Følte jeg satt på andre siden av bordet og snakket med deg, nesten så jeg svarte et par ganger

    29. Du er så flott Lene!! dette var jo ingenting å være redd for. digger at du viser oss mer av deg selv. Heier på deg :))))

    30. Så hærlig du er Lene. Flott at du viser litt flere sider av deg selv. Hva slags gulv velger dere med tanke på at dere får hund?

    31. Du er NYDELIG, Lene! Herlighet, jeg vil ha mere videoer 🙂 (Hørtes litt vel creepy ut, men mener det selvfølgelig på en ikke-creepy måte)

      Stor klem<3

    32. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men nå måtte jeg bare! Du er så utrolig skjønn!! Jeg satt å smilte gjennom hele videoen! Du stråler, Lene! Du var utrolig flink forran kameraet, gleder meg til neste video 😀 Stå på <3

    33. Tror dette er min første kommentar her selv om jeg har lest i mange, mange år (beklager for det, hehe) – MEN du virker som en utrolig søt jente og videoen var veldig morsom og koselig! Fortsett med det!

    34. Dette var jo bare helt rått Lene!! Digget videobloggen skikkelig 🙂 Elsker å høre du snakke med den nydelige dialekta di 🙂 I denne videoen fikk du virkelig vist hvor fantastisk du er Lene 🙂 Mer godhjertet enn deg skal du lete lenge etter. Gleder meg allerede masse til neste film 🙂 Blir i godt humør å høre på deg! Ha en fantastisk kveld vakre Lene 🙂

    35. Du er så skjønn! Det var foresten ingen problem å se videoen i høyere opplasting! bare å klikke nede i høyre hjørne så ble det HD på det vakre annsiktet ditt<3

    36. SÅÅ utrolig skjønn og morsom du er! Stort JA til flere videoblogger fra deg! Synes du er kjempeflink og naturlig forran kameraet. Gleder meg til å se mer 🙂

      <3

    37. Du er så fantastisk stor inspirasjon! Elsker at du deler mer av deg selv. Takk for at du turte! Skjønner ikke hva du er redd for, men alle har vel noe. Utstrålingen din er helt unik. Miss independent – neyo beskriver deg! Stå på!

    38. Du er så positiv å god. Kjekt å se litt mer av personen bak bloggen 🙂

      Ha en suuuuper dag Lene.

    39. Åh, jeg SMELTER! Du er så herlig og så blid og jeg har blitt så fan av deg! (Så bloggen din her og der før også, men fikk aldri noe forhold til den – leser fremdeles ikke bloggen din (unnskyld), men følger deg på Snap og kikker innom her et par ganger og jeg smelteerrrr. Fortsett å videoblogge! Du er nydelig og naturlig og har den fineste dialekta i hele vide verden!

    40. Du gjør en så flott jobb med bloggen din Lene! Kult du tok utfordringen med selfie på video, du er jo bare skjønn ! Ha en fin onsdagskveld

    41. Du har en såå fin utstråling! Det gode humøret ditt smitter! Dette var kjempe kjekt å se på! håper det kommer mange flere videoer etterhvert 🙂

    42. “Iiiiiiiiiikje sant” tenkte sånn på Espen sine snap videoer da du sa det! Hahha, love it. Og elsker videoen, nå føler jeg at vi virkelig blir kjent med den ekte Lene. Stå på 😀 fiskebensparkett er foresten så fiiint! klem <3

    43. Dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din. Nå må jeg bare! Herreguuuud så HERLIG du er :D. Kunne sittet å sett på video av deg i flere timer. Så mye positiv energi, så morsom og så ekte. Nå liker jeg deg bare enda bedre <3. Håper du fortsetter med videoblogg!

    44. Du er akkurat slik jeg trodde 🙂 for et ekte menneske godhjertet og hyggelig og sjarmerende varm og naturlig… Fotballfruens rake motsetning…er den forskjellen se videoer av dere ,du klarervære så veldig hjertelig på. Ekte vis og tør lage grimaser og være komplett naturlig.tror alle er glade i deg

    45. Herlighet, dette var kjempegøy! Jeg fikk så utrolig mye inspirasjon til å være mer positiv etter denne videoen! Guri du har en fin innstilling til livet, og det lyser av deg også! Du må love å fortsette med videobloggene!! 🙂

    46. Du er jo bare råskjønn! Kommenterer veldig sjeldent på bloggen din, men nå følte jeg at jeg bare var nødt til å fortelle at du ikke må være redd for å lage flere videoer!
      Så avslappet og naturlig. Digget det! 😀

    47. Aldri kommentert før, men må bare nå! Denne videoen fikk meg til å smile, du er så skjønn og har en flott utstråling. Digger forresten dialekten din (har selv slekt fra Midsund. 🙂

    48. Dette var et sånt innlegg man bare MÅ kommentere. Jeg beundrer deg for all den energien og det humøret du alltid viser. Blir glad av å se på deg! Rett og slett:-) Håper du fortsetter med videoblogging, da skal jeg hvertfall starte dagen med det. Dette ga meg starten på en fin dag! Du er vakker og selvsikker, digger deg!!!

    49. Så utrolig skjønn du er! Jeg har alltid hatt et veldig godt inntrykk av deg, og det ble bare bekreftet nå 🙂 Superpositiv og sprudlende! Og DEN gløden du har, helt amaaazed her jeg sitter! 🙂 Hadde vært supergøy med en ny sminkevideo hvor du også forklarer hva du gjør 🙂

    50. Fysøren så flink du er! Digger deg og dialekten din. Det humøret ditt for deg til å spre glede! 😀

    51. Herlighet for ei skjønn dame du er! Så ekte og fin personlighet. Kommenterer vanligvis ikke, men dette måtte jeg få frem! Gleder meg allerede til neste videoblogg 😀

    52. Så gøy å høre deg snakke! Morsomt å få et ordentlig inntrykk av hvordan du er i “virkeligheten”. Elsker bloggen din. Klem klem

    53. du er verdens herligste!! sitter her med influensa og dette gjorde meg nesten frisk!! haha, ha en fiiin dag og god helg <3 <3

    54. Så herlig! Følte du satt i stua her, var så naturlig og bra! Pleier ikke å kommentere, men dette var en veldig behagelig videoblogg så tenkte du skulle vite det <3
      Jeg gleder meg masse til å følge bloggen din nå med ny leilighet! Så håper du legger ut masse, og gir oss masse inspo.

    55. Å guuud, du er jo bare helskjønn! Lo meg ihjel på starten; “spørrekonkurranse”, nei “spørreundersøkelse”

    56. Åå, lene! Du har virkelig en helt fantastisk utstråling og etter denne videobloggen ble jeg bare enda mer fan av deg! Gleder meg allerede til neste video, og til alle som kommer videre:’) var så naturlig og jeg koste meg virkelig når jeg så på. Du er en utrolig stor inspirasjon for meg og jeg beundrer deg såå mye! Ha en fin kveld videre. Klem klem

    57. Okey, Lene. Jeg skjønner samboeren din. Du må være verdens søteste og snilleste person! Sender masse klemmer din vei <3

      Håper du vil ta en titt på noen av debattinnleggene mine på bloggen, jeg skriver om erfaringene mine etter fem år som modell, om kroppspress, og kvinner generelt.
      Håper du vil ta en titt! 🙂

      Mvh

      http://www.vildegot.blogg.no

    58. Dette var moro, Lene! Det føltes nesten litt rart å å bruke 18 minutt av kvelden min på å se på videobloggen til ei jeg ikke kjenner, men dette var så koselig at jeg fint måtte se meg gjennom hele :-). Dessuten følte jeg at du pratet til meg, så det ville jo vært uhøflig å avbryte ;-). Ser frem til del to, og til å følge med på oppussingen av den nye leiligheten. Og forresten: Fiskebensparkett er rålekkert!

    59. Tror jeg smilte gjennom hele videoen, jeg! Du er flink 🙂 Fikk et enda bedre inntrykk av deg enn jeg allerede hadde, så positiv og naturlig 🙂

    60. Tror det er den beste videobloggen jeg har sett, når det kommer til å svare på spørsmålsrunde. Du svarte så utfyllende og flott, 18 min var ingen problem når den var så fin. Du er så nydelig altså!

    61. Kjempefin video^^ Du er så søt og sprudlende 🙂 Jeg ble glad av å se på videoen^^

    62. Hei! Lurer på en ting, du sier at hvis du hadde sett et dyr blitt misshandlet så hadde du grepet inn med engang, men du bruker jo pels og det er jo misshandling av dyr på det groveste…

    63. Du er nydelig, Lene! Herregud for en god følelse jeg sitter igjen med nå, etter å ha sett denne. En skikkelig gledesspreder:) Har vært på ferie uten stabilt nett, så jeg måtte bla meg tilbake så jeg fikk sett denne nå! Men jeg lurte på en ting, hvor er de ndelige øredobbene dine fra? Bladde meg gjennom kommentarene nå, men så ikke ut som du hadde blitt spurt/svart på det tidligere. Krysser fingrene for svar, elsket dem! Nå gleder heg meg til å se del2! 😀

    64. wow, du stråler! Ble godt humør av å se på deg snakke og se på utsrålingen din! Utrolig søt, klok og morsom er du <3 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg