My Sony NEX 3-N

Veldig mange av dere lurer på hvilket kamera jeg har- og hvordan jeg får så klare, fine bilder. Jeg har Canon 600D fra før, som jeg synes er et utrolig godt kamera, men desverre så er det alt for tung å dra med seg rundt over alt. Så jeg har lenge ønsket meg et litt lettere kamera som er enklere å hanskes med, ta med i vesken / ha rundt halsen .. Og jeg fant mitt favorittkamera hos Sony. Lite, lett og kan taes med overalt. I tillegg synes jeg det er så utrolig fint! Hvitt og svart ♥ Det er flipskjerm, og filmkamera i full HD – og jeg er kjempefornøyd med det. I tillegg er det superraskt og tar kjempegode bilder. Og det beste av alt synes jeg – er at det er så lite og snertent. Tror det veier rundt 270 gram bare, så kjempelett å ha rundt halsen også om man ønsker det. Det har også panoramafunksjon på det ♥ Så Sony NEX 3-N anbefales på det varmeste fra meg til dere som er på utkikk etter nytt kamera! Flere som har dette? Bare spør om dere lurer på noe mer ang kameraet, jeg svarer dere gjerne ♥ LOVE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg