MY READING GLASSES

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIdag koser meg med hjemmekontor, mens regnet plasker på ruten utenfor, så godt og være inne nå altså. Selv om jeg fint må bevege meg utenfor etterpå.

Home office ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERATenkte jeg skulle vise dere de nye lesebrillene mine som dere ser på bilder over! Jeg er jo som dere vet Ambassadør for Specsavers, noe som passer meg perfekt siden jeg bruker briller. Jeg har brukt lesebriller i 5-6 år. Jeg har sett bra på mac, blader og bøker når jeg leser, men jeg har ikke sett særlig bra når det kommer til andre ting. Dette har jeg aldri orket å gjøre noe med, i og med at jeg har vært på to tidligere synstester og kun fått med meg lesebriller hjem. Det viser seg at jeg rett og slett ikke har fått helt riktig vurdering på synet mitt. Etter jeg kom inn i Specsavers har endelig har fått ordentlig orden på synet mitt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg vet jo selv at de brillene jeg har hatt ikke har vært særlig hjelpsomme når jeg har sett på tv, kjørt bil eller sett kjentfolk som vinker til meg langt unna. Sistnevnte er jo litt flaut da, og jeg har alltid måttet unnskylde meg med dårlig syn. Derfor passet det meg rett og slett utmerket at Specsavers og jeg inngikk ambassadørskap sammen i sommer.

For en stund tilbake var jeg hos Specsavers på Grensen for et synstest. Der fikk jeg altså vite at jeg faktisk måtte ha to forskjellige par briller. Dette har jeg aldri før fått beskjed om på synstest. Så det forklarer jo alt litt bedre. Denne frøkna har altså fått seg ett par lesebriller til mac/blader/bøker – og ett par briller til TV, bilkjøring o.l. Aldri sett så bra jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERADisse to brillene blir brukt hver eneste dag ♥ De brune er Cheap Monday, og de grønne er fra Aluminium.

Kjempeglad for to par nye briller som jeg bruker hver eneste dag! I tillegg er de jo dødsfreshe, don’t you think? Disse valgte jeg ut helt selv, og jeg synes de var litt annerledes enn alt annet jeg har hatt før.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAMitt tips til dere som ikke ser helt bra, vær så snille å gå til Specsavers å ta en ordentlig synstest. Det koster ikke all verden. Og jeg VET hvor ubehagelig det er å ha vondt i øynene fordi man har anstrengt seg for mye. Kanskje du har ett par fra før men trenger ett til? Man vet aldri, lurt å sjekke synes innimellom altså. Jeg er i hvertfall super happy. Nå kan jeg også endelig se nummeret på bilen foran meg i trafikken, se kjentfolk som kommer, eller for guds skyld se forskjell på sauer og steiner når jeg er på kjøretur over fjellet.. Heheh. Jadda! Ikke tenk på det. Specsavers har forresten også et superbra utvalg av fine, klassiske og kule briller. Verdt å ta en titt.

16 kommentarer
    1. Synst briller er skikkelig pent, spesielt nå som det er så mange flotte modeller der ute. Tommel opp for briller 🙂 Eg fikk endelig Round solbrillene mine i dag, og de var sååå fine. Veldig fornøyd. Håper det andre paret er rett rundt hjørnet. Sender bilder ila helgen, om du skulle lage collage. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg