My new years eve

Et riktig GODT NYTTÅR til mine kjære, søte lesere. Nytt år, nye muligheter. Jeg har ingen nyttårsforsett, annet enn at jeg skal leve livet til det fulle, kose meg, være sammen med de jeg er så alt for glad i – og rett og slett gjøre ting som gjør hjertet mitt lykkelig. Jeg tror, og håper at 2012 blir et helt fantastisk år. Jeg ønsker alle dere et fantastisk år, og håper det blir ett fint et for alle sammen. Min nyttårsaften var kjempekoselig, vi brukte kvelden på å være sammen med min alt for herlige svigerfamilie. Savner tilbake til igår allerede, og det er jo et tegn på at vi hadde det kjempefint sammen. Nyttårskokken over grytene. Og nyttårskokken med kalkunen sin. Thumbs up for at den ble BRA! Yes yes yes, mør og god ble den. Hipp hurra! Var litt nervøs ett lite sekund for at den skulle være tørr og ekkel.. Så var det duket for et festmåltid sammen med min kjære, Tone, Daniel, svigermor, svigerfar og Sander. Rolf Ivar var til super hjelp på kjøkkenet, og vi serverte kalkun med stuffing, deilig saus, poteter, gulrot og rosenkål. Mmm, snadder! Min kjære svigermor, Tone og meg som skåler inn det nye året! Hurra for 2012! Kiss me honey honey, kiss me. En meget vellykket og fin nyttårsaften for min del. Nå skal jeg starte det nye året med full jobb dag her hjemme, har alt for mye å ta igjen etter denne fine og fantastiske julen. Kjenner det stikker i hjertet, for jeg savner min kjære familie hjemme, og vennene mine. Snufs .. Men det er jo bare et tegn på at jeg har hatt en alletiders jul. Imorgen er det tilbake til hovedstaden for noen dager, gleder meg til å se alle miinto-kollegaene mine igjen. Om 6 dager sitter vi på flyet til sol og varme. Hvordan var deres nyttårsaften?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg