My new haircut

Det startet med at jeg bare skulle fjerne extensionsene mine, og til min store glede hadde jo mitt eget hår blitt kjempelangt!! Men… Så slitt. Det var nærmest som om tuppene krøp oppover av seg selv. Så da måtte jeg nok bare innse at det var på tide med en liten klipp. Og siden jeg selv har gått frisørlinjen, tok jeg likegreit saksen fatt selv, og til slutt gikk jeg altså da … Bananas. Kjempe lurt. Det ble kortere og kortere… Så jeg innså at det var på høy tid å komme seg til frisøren. Jeg har faktisk ikke klipt meg hos frisøren på alt for lenge. Mange år. Så jeg dro til byen, og fikk time hos en venninne av meg. Jeg hadde forsåvidt klipt håret mitt RETT av, og med den lengden jeg hadde klipt, så jeg ut som en 10 åring. Og jeg tuller ikke. Så jeg nærmest tvang frisøren til å klippe meg. Jeg tenkte, jaja.. Extensionsene skal jo uansett snart på igjen, så det skader ikke likevel. Resultatet .. IIIIH, ja – dere gjettet riktig. BOB. En litt lang en da.. Men kort i mine øyne. HYYL. Tusen takk til søteste Malin Morstøl på Pikasso frisør her i Ålesund. Du er sååå flink! Hva synes dere ?? Bob, eller langt ??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg