My new favourite jacket

Kom nettopp inn døren etter en fin dag på jobb. Igår sovnet jeg faktisk klokken ti, og deilig var det. Helt utkjørt etter helgen. Viktig å lade opp til en ny uke! Nå skal jeg og min kjære få oss litt sol på kroppen, ettersom sydenturen nærmer seg med stormskritt. Så skal jeg lage hjemmelagede kjøttboller til middag, herlig. Litt lei av mat som er kjøpt på Mcdonalds og 7 eleven nå. Så ja takk til hjemmelaget og deilig middag. Min absolutte favoritt jakke i vår, er denne blazeren fra Zara. Elsker både formen og fargen, og den kan brukes til alt. Shorts, jeans, kjoler og skjørt. I’m in love. Blazer Zara // Skjørt, singlett og smykke BIK BOK // Veske modekungen. Herlig mandag, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg