My new clutch

Igår var vi som sagt inne i Split. Vi tok først turen til Joker kjøpesenter, og ble heller skuffet enn overrasket av utvalget. Det eneste vi kom ut med var badesko, bademadrass og matvarer. Så gikk vi et stykke nedover til Split sentrum, og til vår store glede fant vi ZARA! Hurra, da var jeg og Henriette kjempelykkelige. Men noe mer shopping enn det, fant vi ikke. Nå lette vi heller ikke så mye. Men om det var det som var shoppingen i Split så blir det thumbs down fra oss.. Men, det er jo en stor by. Jeg regner med vi bare var på feil plass? Eller hva tror dere? Hope so! Det eneste jeg fant var en veske. Det er vel i bunn og grunn en PC veske. Men jeg skal bruke den som clutch. Fra ZARA. Ah, som jeg gleder meg til å bruke denne. Jeg elsker sennepsgult! Og skal investere i sennepsgule Jeffreys som jeg kan ha til! Jippi. Hva synes dere? Var den ikke fin? Nå har vi dekket på til frokost ute på terrassen i sola. Vi har det så fint her i Kroatia! Lykkelig som bare det alle fire. Etter på skal vi bare sløve på stranden, deilig. Håper dere har det bra hjemme! Suss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg