My new cap

WIII – jeg har hatt en superfin dag på jobb idag. Funnet frem klær til to barn som jeg skal style! Ekstra gøy, for det finnes så mye fint! Så har jeg gått rundt på AMFI Moa med uteliggervognen min som jeg kaller det. Hehe . . Jakke H&M trend // Skinntights Cubus // Sko Jeffrey Campbells (mange spør hvor man kan få tak i de, og Nelly selger forresten lita’ene her i både brun, og sennep som jeg ELSKER, og litt andre farger.. ) Tilbake i Ålesund har jeg tatt på meg husmor-rollen igjen, og fårikålen står og puttrer på ovnen. Deilig. Og det kommer ikke som noen overraskelse at det PØSER ned ute. Fysja, dette været. Så da er det bare å pakke seg inn i pleddet og nyte kvelden. Imorgen skal jeg finne klær til dame og herre, og jeg har mange planer! Wi wi wi. Kjekt og være hjemme i Ålesund igjen forresten, treffer på så mye kjentfolk! Kos. MEN – jeg gleder meg også fryktelig mye til og komme ned til Oslo igjen. Og i den anledning har jeg investert i en ny lue. Kaldt på ørene i Oslo skjønner dere. 99,- bare på Carling! Nå kan vinteren bare komme, jeg er klar. Kameraet mitt har forresten streiket idag. Jeg har levert det inn på service, og fått et rosa lite lånekamera, hehe .. Så om bildene blir litt dårlige den kommende uken, vet dere hvorfor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg