– My new boy –

What’s in the box?

Chanel Boy Bag ♥ Altså, det er som at jeg har forelsket meg på nytt! Denne vesken. Elsker den. Har siklet på den veldig lenge, så dette er en velfortjent (om jeg kan si det selv) julegave til meg selv. Fine Chanel’en min! Sykt at jeg eier en sånn? Uvant, og jeg er veldig takknemlig. Fikk luftet den i London’s gater igår ♥ Jeg har lenge lett etter denne, og tenkte at om jeg skulle være så heldig å finne den i en butikk i London- så skulle jeg slå til. Jeg stod mellom denne, medium eller lagre. Men jeg synes faktisk at lagre ble litt for stor. Den formet seg ikke like fint til kroppen som denne på en måte. Veldig happy med størrelsen. Denne kan jeg lett bruke både til hverdags og til fest. Var den ikke nydelig? Flere antrekksbilder kommer utover dagen. Vi kom hjem sent igår, og det var ubeskrivelig deilig og komme hjem til dusj, nyvasket sengetøy og kjæresten! Snille Gard hentet oss på flyplassen, OG hadde med mat til oss i bilen. #kjærestepoeng GOD HELG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg