My new baby

Altså… Denne ♥

Uten navn-3
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
♥ Hvor fin er ikke denne?

Siden jeg snart har bursdag (førstkommende torsdag) slo jeg til og kjøpte denne fine, fine vesken til meg selv i bursdagsgave!

Uten navn-4
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tror ikke jeg kan finne en veske som er mer meg enn denne. Beige er jo (som alle sikkert vet) min yndlingsfarge. Jeg klarer nesten ikke og vente til våren/sommeren kommer- og jeg kan kombinere denne med lyse, deilkate farger, brune ben, og høye hæler. Elsk! Jeg tror faktisk at dette blir den vesken i samlingen som kommer til å bli brukt mest fremover nå. You like?

28 kommentarer
    1. Så utrolig fin veske!:D <3 Elsket den^^ Bloggen din er utrolig fin^^ Liker alle innleggene dine, du er så utrolig flink <3 Dette er en av mine favorittblogger!

    2. Ååå, den er nydelig og minner meg vildig om den fine du designet til bikbok by Lene Orvik kolleksjonen din! Den har jeg, og jeg elsker den!

    3. Superfin. Har du lyst til å fortelle hvor mye du betalte for denne veksen, hadde satt veldig stor pris på det? Du er nydelig og jeg ser stor forskjell mellom din blogging nå kontra tidligere. Nå får jeg følelsen av at du virkelig går inn for å levere 100% Stå på! 🙂 (kommenterer nesten aldri, men måtte bare nå) 🙂

    4. Ååh! Alltid syns den har vært nydelig i svart, men i beige… Olala<3 Når jeg er ferdig utdannet, da! YSL står øverst på lista 😀

    5. Hei Lene! Liker veldig godt det nye designet, men lurer på om det fremdeles er mulig å bla i forskjellige kategorier? Vil veldig gjerne finne tilbake til innlegg du skrev da du var i Barcelona, siden jeg selv skal der snart, men finner ikke frem…?

    6. Utrolig fin! Jeg lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om tips til små gaver til kjæresten (altså til mannen) på valentinsdagen? Har lyst til å gi en liten gave i tillegg til et kos kort som ikke er altfor dyrt. Han har nemlig bursdag i mars igjen. Trenger tips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg