My neighborhood

Heihopp alle fine ♥ Håper alle har en fin lørdag så langt. Vi kom nettopp inn igjen etter og ha shoppet litt på Karl Johan. Tok lunsj på Bagel & Juice, hvor jeg spiste fin scones med hjemmelaget jordbærsylte, DET var godt det. Anbefales. . Igår hadde vi en helt SUPER kveld, det var morro i Kollen – selv om tåken lå over oss. Rihanna var rå, og vi sang, danset og hoppet – juhu!! Fikk ikke tatt noe særlig med bilder, da jeg ikke hadde med kameraet . . Angrer litt idag, for iphone bildene er så uklare. Vi gikk litt før Rihanna avsluttet, og fikk hoppet på tbanen – så gikk vi på Åpen Bar på Aker Brygge i gummistøvler. Så lenge det var Hunter så var det greit sa dørvakten, haha. Håper det var fleip. . Uansett – vil bare vise dere my neighborhood som er jeg SÅ glad i. Trives så utrolig godt her på Tjuvholmen at jeg ikke har ord. Det er så fint og rent her nede, og at det ligger ved vannet er bare så herlig, og idyllisk. I kept a liiiitle bit of home . . Vokste jo opp ved vannet, så litt deilig og kunne bo ved vannet nå også ♥ Er det ikke fint vel? Se du søte stolene i stein, her sitter folk og soler seg når det er fint vær. I tillegg har vi solen helt til halv ti på kvelden. Idyll ♥ Nye sko – fra Zara // Jakke & veske Zara // Topp H&M Jakken jeg har på meg er ny, den er helt lik den andre hvite i snittet, men stoffet er mye finere, og så har det mønster i seg. Den andre har begynt å bli litt “stygg” så da var det greit å kjøpe en ny, siden det er yndlingsjakken min! PS : den er på salg nå, hurra! ♥ Nå skal jeg rydde litt her, klokken 19 kommer Tone og Daniel (som er her på helgetur) på hjemmelaget pizza, så jeg må hive meg rundt å lage den snart. Klokken 20 kommer det fullt hus, tror vi blir rundt 15-16 personer her ikveld. Mys! Kjenner allerede at jeg gleder meg til imorgen, da skal vi ha kosedag heeeeele dagen. Ah, film, sofa, mat, snop – koskoskos. Men først, fun with friends!    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg