My little trolley

Hei fredag ♥ Litt treg start på dagen idag, sånn går det når man blir liggende å se SATC episoder til langt på natt! Jeg klarer ikke stoppe, hehe.. I går begynte jeg å kjøpte inn litt interiør-ting til leiligheten min – og styrte med å pakke opp og sette på plass helt til 23 i går kveld. Er så gøy, så når jeg først begynner klarer jeg ikke legge det fra meg! Det nærmer seg mer og mer en house-tour her nå! Glassveggen og dusjdøren som mangler kommer mest sannsynlig neste uke håper jeg ♥

I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle vise dere min lille nye elsk! Jeg ønsket meg noe litt annerledes,  og fant denne på nettet i julen- i går ble den min og jeg er så fornøyd! Det er jo en bar tralle, men jeg vil bruke den til bøker, lys, planter .. Så ruller den jo på hjul, så jeg kan flytte den hvor som helst! Den er i messing med “smoke glass”

HVOR SØT? Merket er Madame Stoltz, jeg kjøpte min hos Milla Boutique.

Boken og de hvite små krukkene er fra Milla Boutique, mens alt annet (-duftlyset) er fra Illums Bolighus. Den kule lysestaken tror jeg er fra AYTM. Duftlyset fikk jeg fra Maria i julegave, det er fra merket Byredo. ELSK!

Jeg går for mye svart, messing, glass i både klart og smoke når jeg innreder denne gangen. Og litt hvitt, samt massevis av eucalyptus blader (siden jeg tar livet av alt annet..) Det blir så fint! Nå må jeg bare på let etter det perfekte gulvteppet. Jeg har det i hodet, men finner det ingen sted.. Får bare lete videre til det føles riktig!

Puffen og stolen min fra Gubi har kommet, så nå må jeg bare få hentet det! I tillegg mangler jeg en skjenk til stuen, men jeg finner ingen som jeg vil ha.. Faktisk! Det synes jeg er vanskelig å finne. Hyl gjerne ut om dere vet om en helt rå en (ikke så høy) og gjerne i svart/med messing detaljer. Kan gjerne være glass også, men helst da smoke!

Ønsker dere en riktig god helg ♥

68 kommentarer
    1. Søk på vogue mediabenk., syns de er helt rå.! Tenker den fint kan brukes som skjenk også i og med at du ikke ønsker den så høy. Men smak og behag 🙂 de har hvertfall en med svart og messing.

    2. Thomas Hill har en nydelig “Kensington hylle” det er ikke en sjenk da men kanskje du liker den eller noe annet de har 🙂

    3. Flott leilighet , rett og slett nydelig smak. Jeg elsker duftlys men skulle gjerne hatt tips til en nettside evt man kan bestille fra ?

      Nyt helgen 🙂

    4. Jeg er dårlig på å ta vare på blomster og planter jeg også, så jeg tyr heller til kunstige blomster.
      Du kan gjøre det samme du også. Veit at plantasjen og Ikea har mange kunstige planter hvertfall 🙂 Også koster ikke all verdens heller.

    5. IKEA har faktisk noken fine skjenkar i svart metall og glas som er ganske fine Ikkje so altfor høge heller☺️

    6. Så nydelig du har det!! <3

      Har et spørsmål; skal pusse opp badet vårt, og lurte på hvor du hadde kjøpt Hexagonflisene på det lille badet? 🙂

    7. Hei Lene, ville bare si at jeg har fulgt bloggen din nesten siden du startet og syntes at den var inspirerende og gøy å lese! Når det er sagt så skulle jeg ønske du brukte mer tid på dette med interiør, for (forstå meg riktig) – jeg føler meg som leser nesten lurt, for først viste du ikke hvordan leiligheten så ut før oppussingen (husker du viste noe men absolutt ikke alt), du lot ikke lesere se finn-linken og nå føler jeg at hvis et bar bord får eget bloggpost – så kanskje dette ikke er riktig blogg for meg lenger å lese. Det har vært så få ordentlige interiørposter, at jeg blir skuffet hver gang. Tror du ikke tør å vise leiligheten før den er i dine øyne “perfekt” og det er veldig synd. Og også når du endelig skriver om noe – som feks teppevalg og at du vet hva du vil men finner det ikke – altså – det er ingen inspirasjon å hente der. Du må tørre rett og slett mer og vise også det som ikke er “perfekt”. Ellers blir dette bare tamt og kjedelig. Håper du tar dette som konstruktiv kritikk og forbedringspotensialle.

      1. Hei Jenny! Jeg prøver absolutt ikke å lure noen. Jeg skal legge ut alt av bilder både før og etter når ting er helt ferdig her 🙂 Men kanskje du finner en interiørblogg som passer bedre for deg <3 Hadde vært hyggelig om du ville klikke deg inn her i ny og ne <3 Klem!

        1. Hei igjen – jeg vet du ikke prøver å lure noen, det er bare det at jeg synes du er kjempeflink med interiør (det estetiske generelt) og skulle gjerne sett mer av dine ideer! Og ja – jeg kommer nok til å klikke meg inn her i ny og ne! 🙂 og gleder meg til før og etter bilder!! 😀

          1. Tusen takk, det setter jeg pris på! 🙂 Nå kommer glassveggen endelig denne uken og da skal jeg få tatt skikkelige bilder til dere, samt vise før og etter i alle rom! 🙂 Klem

    8. Hei
      De hengende glass blomsterpottene du viste på
      Snap tidligere – hva er merket og hvilke butikk har dem ?
      Veldig fine

          1. Hei Nina! Jeg fant de ikke inne på siden, de sa i butikken at disse skulle utgå fra produksjon nå. Så anbefaler å ringe til en butikk og sjekke om de er igjen på lager <3 Klem

    9. Hei, jeg har også den trallen fra Molla og har lett etter en sjenk som du leter etter siden i fjor sommer. Vær så snill å gi beskjed med bilde etc hvis du finner en. Jeg synes det er det aller vanskeligste, mye bondsk å finne! Har ikke peining lenger hvor jeg skal lete. Tror faktisk må ut fysisk for å lete, jeg har googlet alt. Jeg har den i hodet, kanskje noen kan få lagd en?? Lykke til til deg også! Klem

      1. Hei Pia! <3 Elsker trallen! Men ja helt enig med deg- har den i hodet, men finner den ikke noe sted.. Vi får vel fysisk lete rundt omkring ja. Jeg skal skrive her om jeg finner en perfekt en <3 <3 Stor klem til deg

    10. Hei Lene 🙂
      Så fint det blir i den nye leiligheten din☺️ Jeg holder på å flytte inn i ny leilighet selv, så da er det fint å få litt inspirasjon fra noen som er så flinke som deg.
      For et par dager la du ut en blomsterpotte på snap – en som hang fra taket – hvor er den fra? Den var dødsfin!!
      Fortsatt god helg 🙂

    11. Sjekk ut superfront, da kan du kjøpe en skjenk på IKEA og kle den med de dørene, knottene og bena du vil 🙂

      1. Ja, har sett på en Montana skjenk 🙂 Teppene fra Slettvoll har jeg ikke sett på, men nå lurer jeg på å droppe teppe.. Gulvet er så fiiint <3 Stor klem!

    12. Hei,

      Lurte bare på hvorfor du bruker så ofte utropstegn til å avslutte setningene dine? Det ligger i navnet at tegnet skal benyttes ved utrop, noe jeg oppfatter at de fleste av setningene dine ikke er. Ville bare gi deg et vennlig tips.

      Stå på videre!

    13. Vet du egentlig ikke er så glad i å svare på sånne her spørsmål.. (forstår det altså 🙂 ) men lurer på om du har over eller under muskel? Du ser aaaamazing ut og stråler virkelig. Viser at 30 årene er til å nytes! Så deilig å se en influencer uten botox og med en sykt fin og TRENT rumpe gleder meg til å følge resten av reisen på leiligheten din (og evt oppdrag du har. )
      Klem ❤️

      1. Hei Mari <3 Jo det har jeg ingen problemer med 🙂 <3 Jeg tok under 🙂 Tusen takk for kjempefine ord, det setter jeg veeeldig stor pris på!! Snill du er <3 Stor klem til deg og tusen takk for at du vil følge videre! Klem

    14. Hei! Jeg så noen blå eller grå skråskjærte glassvaser på snappen din her om dagen. Hvor er de fra? Veldig fine! 🙂

        1. Ja, de kan ha vært svarte 🙂 ! Tror de stod på trallen eller et bord, eukalyptus blader lå ved siden av på bildet.

    15. Innmari kul! Jeg elsker leiligheten og interiøret, men jeg må innrømme at jeg synes sofaen og lenestolen er helt grusomme Sikkert deilig å sitte/ligge i, men jeg syns bare de ødelegger alt Men du er en voksen dame da (så rart å se det til noen som er like gammel som meg selv, føler meg ikke voksen i det hele tatt), så du skal selvfølgelig få hade møblene du selv vil!

    16. Du la ut noen Potter – sorte med blomster i som man kunne henge opp. Hvor har du kjøpt de? 🙂

      Ha en fin dag solstråle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg