My little new friend

Åååååeee ♥ Idag har jeg fått meg en skjønn liten ny venn i hus. Denne skal få være med både i sofaen, i sengen, på reisefot og ellers. Så liten og snerten å ha i vesken! Perfekt liten sak. Fornøyd jente! Så ikveld er det den store ipadkvelden. Koooser meg Malene er i New York heldigrisen ♥ Jeg skulle egentlig vært der selv nå, men kunne ikke dra pga butikken. Og apropos butikken, jeg har endelig fått inn igjen Charlotte jakken i grå på lager! Hurra! Nå skal jeg nørde meg videre her . . Ha en deilig kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg